IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Platforma, bazirana na veštačkoj inteligenciji, nudi firmama mogućnost rezervacije i uvide u poslovna putovanja i troškove u realnom vremenu, kao i opciju automatizovanog izveštavanja.
Nakon veoma loše 2020. godine za industriju turizma, deluje da će 2021. godina polako doneti oporavak kompanijama u oblasti putovanja, što nam nagoveštava i vest da je američka platforma za menadžment korporativnih putovanja, TripActions, uzela investiciju od 155 miliona dolara. Ova platforma, bazirana na veštačkoj inteligenciji, nudi firmama mogućnost rezervacije i uvide u poslovna putovanja i troškove, pružajući im podatke u realnom vremenu, kao i opciju automatizovanog izveštavanja.
Na izazove koje im je donela pandemija, TripActions je odgovorio modifikacijom svojih usluga i proizvoda. Kompanija je proširila sferu korporativnih troškova i tako omogućila sveobuhvatnu primenu u finansijskom departmanu. Kompanija je takođe pokrenula Kovid-19 kontrolnu tablu koja pruža uvid u metrike kao što su zemlje sa najaktivnijim slučajevima COVID-19 na 100.000 ljudi ili područja sa ograničenjima za karantin za putnike.
Sa jedne strane, pandemija je donela mnogo neizvesnosti u industriji putovanja, kako tokom prošle godine tako i u budućnosti. Prema predviđanjima MMF-a prihodi od putovanja u svetu neće dostići nivo na kom su bili pre pandemije sve do 2023. godine.
Sa druge strane, rad od kuće je povećao potražnju za rešenjima za automatizaciju i integraciju poslovanja, pa je TripActions iskoristio nove poslovne prilike i proširio svoj asortiman usluga. Moguće je da ćemo u budućnosti videti sve veći broj kompanija koje proširuju svoje usluge kako bi se prilagodile novim trendovima koje je donela pandemija Kovida-19.
IzvorI: VentureBeat, putovanja
Objavio/la članak.
petak, 22. Januar, 2021.