IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Latch je proizvođač pametnih brava i softvera za upravljanje zgradama, dok je Taboola tehnološki startap koji se bavi preporukom sadržaja na internetu.
Trend u kome kompanije izlaze na berzu korišćenjem SPAC-ova umesto direktno putem IPO-a se nastavlja i u 2021. godini, što vidimo iz vesti koje su juče objavile čak dve američke kompanije. I Latch, proizvođač pametnih brava i softvera za upravljanje zgradama, kao i Taboola, tehnološki startap koji se bavi preporukom sadržaja na internetu, su odlučili da izađu na berzu tako što će se spojiti sa namenskim kompanijama za akviziciju (SPAC-ovima).
Latch Inc. planira da izađe na tržište spajanjem sa namenskom kompanijom za akviziciju TS Innovation Acquisitions Corp, iza koje stoji njujorška kompanija za komercijalne nekretnine Tishman Speier Properties LP. Procenjeno je da će dogovor biti postignut tokom drugog kvartala ove godine, i Latch će izaći na Nasdaq berzu pod simbolom LTCH.
Taboola je takođe izjavila da planira da izađe na berzu spajanjem sa ION Acquisition Corp. Taboola daje preporuku sadržaja na 9.000 veb lokacija za izdavače, uključujući CNBC, NBC News, Business Insider, The Independent i El Mundo, i kako kaže, doseže 516 miliona aktivnih korisnika dnevno.
SPAC-ovi su postali veoma popularni tokom protekle godine, a jedna od glavnih prednosti korišćenja SPAC-ova u odnosu na direktan izlazak na berzu putem IPO-a je to što je proces mnogo brži. SPAC-ovi su prikupili rekordnih 82,1 milijarde dolara u 2020. godini, šest puta više od ukupnog iznosa iz prethodne godine. Trenutno postoji skoro 300 SPAC-ova, koji ukupno imaju oko 90 milijardi dolara u gotovini.
Za one koji nisu upoznati sa terminom SPAC, o kojem smo već pisali u prethodnim izveštajima, to su kompanije bez komercijalnih operacija koje su osnovane isključivo za prikupljanje kapitala putem inicijalne javne ponude (IPO), a u svrhu akvizicije postojeće kompanije.
Izvori: The Wall Street Journal, Tech Crunch, SPAC
Objavio/la članak.
utorak, 26. Januar, 2021.