IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Crowdsourcing kampanju za podršku ovom deki organizovala je njegova mušterija, a mnogi tiktokeri su ubrzo odgovorili na njegovu akciju solidarnosti.
Korisnici jedne od trenutno najpopularnijih i najkontroverznijih društvenih mreža, TikToka, reagovali su zajedno da bi pomogli 89-godišnjem dostavljaču pice koji se tim poslom bavi da bi mogao da plati račune za zdravstveno osiguranje.
Crowdsourcing kampanju za podršku ovom deki je organizovala njegova stalna mušterija, Karlos Valdez, koji je snimao i postavljao videe dostava na svoj nalog koji broji oko 60.000 pratilaca, kako prenosi People.
Mnogi tiktokeri su ubrzo odgovorili na njegovu akciju solidarnosti i tako prikupili 12.000 dolara, pa je onda Karlos napravio isporuku novčane pomoći starom isporučivaču i taj momenat podelio sa svojim pratiocima koji su mu se potom zahvaljivali što je na pravi način iskoristio uticaj svog profila na toj platformi.
Uprkos kontroverzama i opasnostima koje sa sobom nose društvene mreže, lepo je podsetiti se i lepih i konstruktivnih posledica koje ima njihovo korišćenje.
Objavio/la članak.
ponedeljak, 28. Septembar, 2020.