Threendie prikupio $10.000 na Kickstarteru — Beograđani prave platformu za promociju indie modnih dizajnera

Threendie je projekat agenicije GateBizz koji želi da kreira novu platfromu za promociju nezavisnih dizajnera i omogući ljubiteljima mode širom sveta jedinstveno mesto za upoznavanje sa novim licima mode. Trenutno je pokrenuo kampanju na Kickstarteru.

Zoja Kukić
03/04/2015

Threendie, prva online virtuelna galerija namenjena promociji nezavisnih modnih dizajnera prikuplja novac i prve korisnike na Kickstarteru i u vreme pisanja teksta prešla je sumu od 10.000$ od ukupno 30.000 koliko želi da prikupi.

Threendie je 3D okruženje, nalik na tržni centar, u kome će dizajneri imati prostor u vidu izloga za predstavljanje svojih kreacija. Kako nam kažu, osnovna ideja celog projekta je da se pomogne nezavisnim modnim dizajnerima da predstave svoj rad celom svetu, na nesvakidašnji način, kao i stvaranje virtuelne zjaednice ljubitelja mode.

Enterijer izloga uređuju sami dizajneri, a sve što je za to potrebno je osnovno poznavanje programa za obradu fotografija.

Oni sami izaberu kako će im izgledati prostor i koje će kreacije izložiti, fotografije toga srede u nekom od pomenutih programa i proslede ih našem timu 3D dizajnera, koji finalizira izgled izloga. Dakle,

Originalna ideja kompanije GateBizz Communications, na čelu sa Jelenom Bjelovuk, bila je virtuelni online šoping centar koji se od Threendiea razlikuje najviše po ciljnoj grupi

jelena-bjelovukCiljna grupa VSC-a bili su već izgrađeni, veliki modni brendovi, koji bi u 3D prostoru imali svoje prodavnice. Ispostavilo se da je sama ideja malo ispred svog vremena, da ljudi nisu još uvek spremni na tako nešto.

Threendie je namenjen nezavisnim modnim dizajnerima, kao i svim ljubiteljima mode, koji će u ovoj virtuelnj galeriji moći da “razgledaju” kolekcije dizajnera iz celog sveta, kao i da se povezuju sa njima. Naše ciljno tržište je zaista veliko, s obzirom da je platforma namenjena za sve nezavisne dizajnere i ljubitelje mode na svetu i potpuno je besplatno korišćenje.

Fokusom na nezavisne dizajnere, GateBizz je došao do ciljne grupe koja je po prirodi otvorenija za inovacije i nove prilike, te stoga može imati više šansi za uspeh. S druge strane, koncept je poprilično drugačiji od onog kako trenutno funkcionišu e-trgovine što dovodi u pitanje da li ljudi žele da okolina virtuelnog sveta bude slična onom realnom. Činjenica da najveće svetske internet prodavnice ne imitiraju realnost može biti obeshrabrujuća, dok s druge strane rast popularnosti i primene VRa i uvođenje novih gedžeta poput Oculus Rifta može biti dobra prilika za ovaj projekat.

Threendie_3d_Showcase_Ground

Na projektu se radi skoro dve godine i u završnim fazama je izrade. Za tehnologiju iza Threendija (i donedavno virtuelnog šoping centra) stoji CreITive, čiji zadatak nije bio ni malo lak. Trenutno je završeno kompletno virtuelno 3D okruženje, osnovni dizajn i osnovu kretanja kroz galeriju, a sada se razvija interfejs za dizajnere i backend za njih, u smislu profila za svakog korisnika i izlagača.

Tehnologija u kojoj je Threendie razvijan je kompletno u HTMLu, pošto se od ideje da se radi u Unityju odustalo zbog zahteva za hardverom korisnika koji bi mogli da utiču na manju dostupnost platforme.

Trenutno na Threendie projektu radi 6 3D artista, 5 ljudi u timu za marketing i PR, 2 grafička dizajnera, kao i menadžment GateBizza.

Rnd_036931

Što se poslovnog dela tiče, tim se već bacio na posao proširivanja vesti, a ima i plan za dalja oglašavanja.

Naš tim je za sada uspostavio saradnju sa dosta domaćih nezavisnih dizajnera i fashion medija (sajtova, blogova, magazina). Što se tiče daljeg reklamiranja, najviše ćemo se osloniti na promociju platforme preko društvenih mreža.

U slučaju uspeha Kickstarter kampanje novac će se iskoristiti za održavanje infrastrukture na kojoj će stajati platforma, kao i za dalje razvijanje interfejsa preko kojeg će modni dizajneri sa što manje ograničenja moći da dizajniraju svoje izloge.

jelena-bjelovukAko se ne prikupi novac Kickstarter kampanjom, nastavlja se sa projektom, ali možda nećemo moći da implementiramo sve opcije koje smo želeli i svakako će razvoj duže trajati.

Zoja Kukić

Objavio/la članak.

petak, 3. April, 2015.

IT Industrija

🔥 Najčitanije