Beogradskoj startap sceni nedavno se pridružio i They, startap koji stoji iza istoimene aplikacije, objavljene početkom ove godine u Google Play prodavnici aplikacija.

Tim čine Jelena, Nikola i Jovana, a ideja o proizvodu  im se javila u aprilu prošle godine. Hteli su da naprave aplikaciju koja će pomoći da zapamtite sve informacije detalje o ljudima oko vas kao što su njihova interesovanja, koju hranu, muziku ili bilo šta drugo vole. 

A51ssHaU” width=”1px;” height=”1px;” />They je aplikacija za upravljanje kontaktima (“Contact Relationship Manager” aplikacija) koja radi upravo to. Pomaže da zabeležite, a potom i kad zatreba znate sve one detalje o vašim prijateljima i poznanicima koje biste možda inače zaboravili.

Aplikacija, za sada dostupna samo za Android platformu, čuva podatke o kontaktima u bazi telefona, a Jovana Miljanović, jedan od osnivača, kaže da je na taj način sačuvana privatnost podataka koji su korisnicima bitni.

Setite se i sami koliko ljudima znači kada se setite koju picu vole, šta im je omiljeni koktel, koji parfem im se dopada, gde žele da provedu letovanje ili o čemu sanjaju. To su sitnice koje neko kaže ili pokaže spontano, ni ne očekujuci da vi sve to zapamtite, ali kada vide da jeste, prijatno će se iznenaditi.

Kažu da trenutno nemaju konkurenciju, odnosno da se u istu svrhu jedino može koristiti skup različitih aplikacija, kao što su beleške i podsetnici, međutim kao svoju prednost ističu dizajn, lakoću unosa i dolaska do unetih podataka.

productshot

Poslovni model

Što se poslovnog modela tiče, trenutno razmatraju nekoliko opcija, među kojima je freemium model gde bi se samo napredne opcije naplaćivale, uvođenje reklama ili povezivanje sa nekim od operatera ili proizvođača koji bi aplikaciju koristio kao naprednu verziju imenika.

Kao što smo rekli, Android aplikacija je trenutno dostupna za preuzimanje i besplatna je, a u planu je i i aplikacija za iOS.

Trenutno se finansiraju sami, a planovi za budućnost okupljeni su oko ideje da se aplikacija što više unapredi.

Pokušavaju da što više prošire bazu svojih korisnika kako bi na osnovu dobijenih povratnih informacija poboljšali aplikaciju.

Dublja integracija sa nalozima na društvenim mrežama i drugim servisima, koja bi sa sobom povlačila i automatizovano uvezivanje podataka i interesovanja, a zatim i mogućnost selekcije onih koje želimo da se prikazuju i njihovu organizaciju, mogla bi u nekoj narednoj verziji da They učini čvorištem na kome će se nalaziti najvažniji i/ili oni odabrani podaci o našim kontaktima.

Kao takva korisnicima bi mogla olakšati dolazak do informacija koje su im potrebne.

Ali, pre svega toga, ekipu čeka pravljenje ozbiljnije baze korisnika, na čemu verujemo da će raditi ove godine.

 Isprobajte They i javite nam utiske u komentarima.