Supersonic Parachute Vladimira Prelovca vrlo brzo objavljuje prvu igru, razvija još dva naslova

Supersonic Parachute, studio Vladimira Prelovca za iOS (a kasnije verovatno i Android) igre, radi punom parom. U toku je razvoj ozbiljnijeg naslova, a u međuvremenu ekipa od 20 ljudi već je napravila i “submitovala” svoju prvu igru Eplovoj prodavnici aplikacija. Igra se zove Starkey & Peggy i namenjena je deci od 4 do 8 godina. Edukativnog je

Ivan Vesić
13/09/2012

Supersonic Parachute, studio Vladimira Prelovca za iOS (a kasnije verovatno i Android) igre, radi punom parom. U toku je razvoj ozbiljnijeg naslova, a u međuvremenu ekipa od 20 ljudi već je napravila i “submitovala” svoju prvu igru Eplovoj prodavnici aplikacija.

Igra se zove Starkey & Peggy i namenjena je deci od 4 do 8 godina. Edukativnog je karaktera i vrti se oko avantura psa i mačke (Starkija i Pegi). Evo šta Vladimir ima da kaže o ovom naslovu, ali i planovima za budućnost.

O čemu se radi u Starkey & Peggy?

Radnja prati avanture psa i mačke kroz 10 nivoa koji se dešavaju u gradu, a planiramo da uradimo još 30 koji bi se dešavali na moru, u šumi i na planini.

Zašto samo iPad, hoće li biti i Android ili čak možda web verije?

iPad je trenutno najatraktivnija platforma za tip igara koje želimo da pravimo. Očekujemo i verzije za ostale platforme u budućnosti.

Koliko se razvoj igara razlikuje od posla kojim se inače baviš?

Trudim se da sve vodim kao ozbiljan posao koristeći svo prethonno stečeno iskustvo. Ali, obzirom da je reč o studiju za razvoj igara atmosfera u timu je vrlo opuštena i svi se dobro zabavljamo :-)

Međutim, moram da naglasim da su svi u timu veliki profesionalci i da smo uspeli da igru završimo za dva i po meseca.

Koliko vas je u “Supersoničnom padobranu” radilo na ovom naslovu?

Na igri je, pored mene, radila ekipa od 14 ljudi: četiri game dizajnera, tri grafičara, tri programera, dva muzičara, animator i producent.

Kako planirate da zarađujete od ove igre?

Dodatni nivoi će funkcionisati kao in-app purchase.

Šta je sledeće u planu za tvoj razvojni tim?

Podižemo ambicije i krećemo u paralelni razvoj dve nove igre. Očekujemo da budu gotove do aprila. Ovoga puta pravimo nešto da se igramo i mi :)

Ivan Vesić

Objavio/la članak.

četvrtak, 13. Septembar, 2012.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

Vladimir Prelovac

petak, 14. Septembar, 2012.

Evo cekamo approve, pa onda navalite :)

Mladjan

četvrtak, 13. Septembar, 2012.

Javite kad ode u appStore, da podrzimo :)