IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Odmah po osvajanju prvih korisnika, dolazimo do potencijalnog problema oko načina razmišljanja i korišćenja našeg proizvoda/servisa pa je jako bitno obratiti pažnju na korisničko iskustvo. Dobar ili loš UX (user experience – korisničko iskustvo) može značiti uspeh ili neuspeh, a mnogim kompanijama upravo ovo predstavlja glavni fokus pri razvoju proizvoda. Janko i Milica Janković, user
Odmah po osvajanju prvih korisnika, dolazimo do potencijalnog problema oko načina razmišljanja i korišćenja našeg proizvoda/servisa pa je jako bitno obratiti pažnju na korisničko iskustvo.
Dobar ili loš UX (user experience – korisničko iskustvo) može značiti uspeh ili neuspeh, a mnogim kompanijama upravo ovo predstavlja glavni fokus pri razvoju proizvoda. Janko i Milica Janković, user experience konsultatnti, pričali su upravo o ovim bitnim faktorima pri razvoju proizvod iz svojih iskustava sa startapovima na ovonedeljnom predavanju Startap akademije.
Pričalo se o tome da li se treba fokusirati na karakteristike samog proizvoda, korisničko iskustvo, funkcionalnost kao i kako odrediti ‘scope’ proizvoda što direktno utiče na agilnost i potencijalno pivotiranje. Ono što je većinu zanimalo je tačka fokusa kod MVP-a, a tu je na prvom mestu vrednost, pa tek onda razvoj iskustva sa korisnicima.
Učilo se i o čestim problemima kod Lean UX, a pale su i preporuke za korisnu literaturu. Proces “razmisli, validiraj, pravi” je jako bitan pa se u njega mora uključiti ceo tim, a za validaciju često nije potrebno mnogo više od skica na papiru ili interaktivnog prototipa.
Vladimir Nikolić iz Limunda imao je takođe vrlo interatkivno predavanje o iskustvima sa državnom službom i borbi sa birokratijom.
Sve ovo, uz aktivne radionice, predstavlja odličan uvod za sledeći vikend i finiš “prvog semestra” kada će se obrađivati više tema iz domena prava i poslednjih tech trendova u svetu, kao i pravcima u kojima bi trebalo usmeriti razvoj novih startapa.
Objavio/la članak.
sreda, 11. Decembar, 2013.