IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Predstavljamo vam istraživanje o preporukama kada je najbolje objaviti post na najpopularnijim društvenim mrežama kako bi unapredili svoje profile.
Od nastanka social media marketinga, brendovi su pokušavali da izračunaju kada je najbolje vreme za objavljivanje postova kako bi uspeli da maksimiziraju svoj učinak na određenoj mreži.
Ali, evo istine – ne postoji jedinstven odgovor na pitanje kada je najbolje vreme za postavljanje objava za svaki brend na društvenoj mreži.
Istina je da to zavisi od vaše publike, industrije kojom se bavite, vaših proizvoda, od onoga što postavljate. Postoji čitav niz faktora koji određuju kada je za vas najbolje vreme za postavljanje objava na Facebook-u, Twitter-u, Instagram-u ili LinkedIn-u.
Ali opet, poznavanje generički najboljih momenata, zasnovano na ukupnom angažovanju, može vam dati neke smernice i pomoći vam da ponovo razmislite o svojoj strategiji kako biste odredili koje vreme je za vas najpovoljnije.
Tim iz Sprout Social-a je ažurirao listu najboljih momenata za objavljivanje postova na glavnim društvenim platformama (isključujući Pinterest i Snapchat). Na osnovu podataka iz interakcije klijenata Sprout-a koji broji oko 25.000 korisnika, kompletan izveštaj uključuje opšte preglede, zajedno sa detaljnom analizom po vertikali.
Facebook ima više od dve milijarde aktivnih korisnika, što ga čini platformom sa najvećim brojem korisnika. Ova ogromna publika znači da postoji velika prilika za angažovanje na Facebooku, ako imate na umu trenutni Facebook algoritam.
Na osnovu pomenute analize najbolje je objavljivati postove na Facebook-u sredom između 11 i 13 časova. Četvrtak i petak pre podne su takođe dani kada postoji šansa da će vašu objavu na ovoj društvenoj mreži videti više ljudi, dok se objavljivanje postova nedeljom najmanje preporučuje. (Inače, istraživanje je došlo u vreme kada je baš u sredu Facebook doživeo veliki problem pa se većina fotografija na ovoj mreži nije očitavala)
U tabeli vidimo da je bez obzira na dan najbolje vreme za objavljivanje postova između 10 i 17 časova.
Ljudi se na ovu platformu često prijavljuju sredinom dana da vide šta se dešava, pa je najbolje vreme za postove oko pauze za ručak. Kada ljudi imaju više vremena da istražuju svoje Facebook izvore i iskopaju zanimljive postove, angažman se povećava.
Budući da je nedavno dostigao milijardu aktivnih korisnika mesečno i medijan 1.60% angažmana po postu, Instagram je definitivno u porastu. Mreža je nedavno proširila opcije za način na koji korisnici mogu da komuniciraju sa postovima na ovoj platformi.
Ako ste više okrenuti Instagramu sreda je takođe najbolji dan za objavljivanje fotografija na ovoj platformi. Popularno vreme za ovu društvenu mrežu je i petak između 10 i 11 časova. Za razliku od Facebook-a koji je popularniji u toku jutarnjih časova, Instagram se više koristi u popodnevnim časovima.
Dok je angažman u Instagramu sredinom dana i sredinom sedmice sličan kao i na drugim većim društvenim mrežama, postoji nekoliko pogodnih momenata tokom večernjih i jutarnjih časova tokom sredine sedmice. Iako su najpreporučljiviji momenti za objavljivanje slika još uvek tokom radnih dana, određene industrije bi trebalo da ispitaju da li su njihovi potencijalni korisnici, pogotovo ako gađate mlađu publiku, oni koji Instagram koriste ujutru kada ustanu i uveče pre nego što zaspe.
Twitter predstavlja veliku priliku za brendove koji žele da se direktno povežu sa publikom. To znači da je pravovremenost ključna za ovu platformu.
Priča je malo drugačija na Twitteru, jer sreda i petak još uvek daju rezultate, iako u 9 sati ujutro, umesto oko podne. Utorak i sreda su najbolji dani za objavljivanje vaših tvitova, dok je umesto nedelje subota najmanje popularan dan za objave. Ova platforma se u marketinške svrhe preporučuje uglavnom ujutru i to najkasnije do 10 sati verovatno jer je mnogima navika da ovu platformu pretražuju čim ustanu.
Poslednji na Sproutovoj listi je LinkedIn, koji je u poslednje vreme doživeo značajan porast ukupnog angažovanja, što ga u poslednje vreme čini primamljivijim za marketing oglašavanje.
Međutim, manji broj korisnika u odnosu na prethodne mreže nije razlog da se ignoriše njegova marketinška moć. Ovi motivisani korisnici imaju tendenciju da generišu više potencijalnih klijenata, posebno za B2B marketing.
Objavljivanje postova na ovoj mreži preporučuje se sredom, četvrtkom i petkom u jutarnjim časovima između 9 i 15 časova, dok su subota i nedelja dani kada ćete najteže doći do većeg broja ljudi koji će pogledati. Aktivnost se povećava u utorak jer ljudi prolaze kroz žurbu u ponedeljak i prilično ravnomerno se broj poseta sužava nakon 15 sati, kao i poslednji zadaci u toku radnog dana.
Objavio/la članak.
četvrtak, 4. Jul, 2019.