Upotreba elektronske pošte se znatno povećala tokom prethodne godine, što nam nagoveštava i vest da je SparkPost, američka platforma za isporuku, optimizaciju i analitiku e-pošte uzela investiciju od 180 miliona dolara.

Ova platforma omogućava kompanijama uvid u njihove marketinške kampanje putem e-pošte, prikazujući analitiku u realnom vremenu za praćenje stopa isporuke i odbijanja, spamova i ISP odgovora kako bi se utvrdilo da li e-pošta stiže na željeno odredište. Neke od kompanija koje koriste SparkPost platformu su Zillow, Adobe, Pinterest, Twitter, the New York Times, Booking.com, Rakuten i Zynga.

Uprkos rastu popularnosti aplikacija i platformi za komunikaciju kao što su Microsoft Teams i Slack, procenjuje se da oko 80 odsto kompanija i dalje koristi e-poštu kao svoj primarni alat za komunikaciju. Takođe, prema podacima istraživanja, onlajn narudžbine putem e-pošte su se utrostručile tokom 2020. godine, a obim slanja e-pošte povećan je za 45 odsto u odnosu na prošlu godinu.

Izvori: VentureBeatelektronska pošta