IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Tokom kursa se insistira na praktičnom radu, a polaznici će razviti nekoliko kompletnih strategija i planova komunikacije, kampanja i aktivnosti koje zahtevni klijenti očekuju. Na ovaj način polaznici će naučiti da uspešno koriste društvene mreže u odnosu na zadate poslovne ciljeve i unapređuju efekte poslovanja svake kompanije u kojoj se nađu.
Nakon uspeha prve i druge Social Media Akademije, otvaramo još jedan semestar. Ovaj intenzivni šestonedeljni kurs će pružiti polaznicima sva znanja potrebna za posao community managera i kreiranja marketing kampanja na društvenim mrežama. Svakoj temi se prilazi iz tri ugla: strateškog, sadržajnog i marketinškog.
Social Media Akademija počinje sledećeg petka, 29. aprila, a ostalo je još malo mesta.
SEEICT/Startit organizuje kurs sa ciljem da mladi uz pomoć novih znanja i kontakata otvore sebi vrata za nova zanimanja na domaćem, ali i globalnom tržištu. Želimo da damo šansu mladima koji nisu programeri i dizajneri da se uključe u svet novih biznisa i naprave karijeru bilo u perspektivnim kompanijama ili kao frilenseri, ili kao preduzetnici koji će svojim blogom, kanalom na YouTube-u i društvenim mrežama kreirati vrednost za publiku i brendove.
Prilike koje nudi internet su ogromne i za ljude koji su završili ekonomiju, Filološki, Filozofski, FPN i slične fakultete društvenih nauka koji im danas deluju beznadežno u pogledu pronalaženja posla.
U Srbiji postoji mali broj stručnjaka za marketing na društvenim mrežama i oni dobijaju poslovne ponude koje neretko moraju da odbiju zbog nedostatka vremena. Prema Digital Safari istraživanju, 90% kompanija u Srbiji je prisutno na internetu a 92% njih planira da investira u poboljšanje svoje vidljivosti.
Ponuda poslova iz ovih oblasti će rasti, a Social Media Akademija je kreirana tako da svakog učesnika ili učesnicu pripremi za posao, a zahvaljujući praktičnim vežbama i obaveznim ličnim projektima, posle pohađanja škole imaće i portfolio koji mogu pokazati budućim poslodavcima.
Predavači na Akademiji su vrsni stručnjaci u svojim oblastima, dolaze iz svih grana privrede – od korporacija preko neprofitnih organizacija do marketinških agencija, a tu su da podele iskustva iz prakse.
Tokom kursa insistiramo na praktičnom radu, a polaznici će razviti nekoliko kompletnih strategija i planova komunikacije, kampanja i aktivnosti koje zahtevni klijenti očekuju. Na ovaj način polaznici će naučiti da uspešno koriste društvene mreže u odnosu na zadate poslovne ciljeve i unapređuju efekte poslovanja svake kompanije u kojoj se nađu.
Broj mesta je ograničen na 20, a prijave su otvorene na zvaničnom sajtu. Predavanja se održavaju u Startit Centru u popodnevnim terminima sredom i petkom, i u podne nedeljom.
Objavio/la članak.
ponedeljak, 18. April, 2016.