Soci, američka platforma za „lokalizovani marketing”, uzela investiciju of $80 miliona

Soci omogućava kompanijama da održavaju tačne i dosledne informacije specifične za lokaciju, što je posebno izazovno za preduzeća sa hiljadama prodajnih mesta.

prenosimo
22/01/2021

Tokom prethodne godine, videli smo trend prelaska sa kupovine na fizičkim lokacijama na onlajn kupovinu. Međutim, nakon pandemije, očekuje se da će promet na fizičkim prodajnim mestima ponovo porasti, što nam nagoveštava i vest da je Soci, američki startap čija platforma omogućava radnjama sa fizičkim lokacijama (engl. brick and mortar kompanijama) „lokalizovani marketing”, uzeo investiciju od 80 miliona dolara.

Globalne kompanije poput Ace Hardware, Anytime Fitness i The Hertz Corporation, koriste Soci kako bi kreirale posebne marketing kampanje za svoje lokalne ogranke. Jedna od ključnih prednosti Soci-evog pristupa je što omogućava kompanijama da održavaju tačne i dosledne informacije specifične za lokaciju, što može biti posebno izazovno za preduzeća sa hiljadama prodajnih mesta. Soci takođe nudi analitiku koja pokazuje koje lokacije imaju najbolji učinak u pogledu društvenog dosega i angažmana.

Nakon pada u 2020. godini, predviđeno je da će ukupan rast maloprodaje početi da se oporavlja tokom 2021. godine, dostižući rast od 2,3 odsto i vrednost od 5,630 triliona dolara. Tokom 2020. godine, prodaja na fizičkim mestima je ispoljila pad od 3.2 odsto, ali se predviđa da će već tokom ove godine ispoljiti pozitivan rast od 1,6 odsto.

Izvori: Venture Beat, brick and mortar prodavnice 

prenosimo

Objavio/la članak.

petak, 22. Januar, 2021.

IT Industrija

🔥 Najčitanije