Drugi Unity meetup održaće se u subotu, 21. marta u ICT Hubu na kome će se govoriti o Unity 5, a Unity Lab, jednodnevna radionica, baviće se pregledom mobilnih platformi, 2D igrama i primerima korišćenja Unityja kao alata i Windows platformi.

Na meetup se pozivaju svi koji su zainteresovani da podele i čuju druga iskustva o Unity 5 i poboljšanjima koja idu uz njega. Ulaz je slobodan, ali je potrebno prethodno se najaviti na ovom ilnku. Organizatori LevelUp i Thornel pozivaju da i ovaj put ponesete svoje igre i pokažete na čemu radite.

Unity Lab u organizaciji Microsofta i Mad Head Gamesa ima za cilj da upozna publiku sa izazovima, prednostima, manama i različitim pristupima u razvoju mobilnih igara. Prvi deo radionice se bavi pregledom mobilnih platformi i izazovima razvoja 2D igara, a drugi deo se bavi rešavanjem ovih problema na primeru korišćenja Unity-ja kao alata i Windows platformi.

Radionicu će voditi Aleksa Todorović i Kristijan Grujić, a trajaće od 9.30 do 17h. Broj učesnika je ograničen, pa je pneophodno da se prethodno (i što pre) prijavite.

Tokom radionice biće pokrivene sledeće teme:

  • Pregled platformi za razvoj igara (desktop, console, web, mobile); prednosti i mane svake od platformi; statistike o broju igara, pokrivenosti tržišta.
  • Pregled platformi za razvoj igara (desktop, console, web, mobile); prednosti i mane svake od platformi; statistike o broju igara, pokrivenosti tržišta.
  • Pregled trenutno aktuelnih mobilnih platformi (iOS, Android, Windows Phone); pristupi u razvoju igara (mobile-first, platform-exclusive, cross-platform); poređenje sa ostalim platformama (desktop, console, web); pregled i statistike za 2D i 3D igre.
  • Izazovi koje je potrebno rešiti prilikom izrade 2D mobilne igre (rezolucije, interfejs, korišćenje specifičnih karakteristika uređaja); primeri rešavanja problema iz ličnog iskustva.
  • Pregled popularnih tehnologija za razvoj igara; opis Unity-ja kao jedne od najpopularnijih tehnologija; primer korišćenja gotovih rešenja koje Unity pruža; primer završene igre u Unity-ju.
  • Priprema grafike, zvuka i ostalih asset-a; optimizacija asset-a; prilagođavanje igre za različite veličine i karakteristike uređaja.
  • Eksportovanje igre iz Unity-ja i postavljanje na Windows Store.