ShoutEm: o lokalnom tržištu i pivotiranju

Pet Minuta je zagrebačka firma koja se bavi pre svega razvojem mobilnih aplikacija ali i šire, kao što su pokazali lokalnim projektima poput Ptičice, Trosjeda i Punkta i globalnim ShoutEm-om. Ova ‘šira’ iskustva su bila predmet priče Luke Abrusa, CEO-a ove firme, koji na snimku predavanja priča o pokretanja lokalnih projekata i testiranju na lokalnim

Vukašin Stojkov
29/03/2012

Pet Minuta je zagrebačka firma koja se bavi pre svega razvojem mobilnih aplikacija ali i šire, kao što su pokazali lokalnim projektima poput Ptičice, Trosjeda i Punkta i globalnim ShoutEm-om.

Ova ‘šira’ iskustva su bila predmet priče Luke Abrusa, CEO-a ove firme, koji na snimku predavanja priča o pokretanja lokalnih projekata i testiranju na lokalnim tržištima te pivotiranju kao konceptu koji su primenili na ShoutEmu.


Problem sa lokalnim tržištima u ovom delu sveta je to što su – mala.

Čak i kada pokrećeš neki projekat i hoćeš da ga testiraš samo na lokalnom tržištu pojavljuje se taj problem što ono zaostaje za najrazvijenijim (i najprofitabilnijim) globalnim tržištima, te samim tim možeš dobiti pogrešnu povratnu informaciju, bilo pozitivnu ili negativnu.

Stvar po kojoj je ekipa Pet Minuta najpoznatija je ShoutEm naravno, proizvod koji je prošao kroz više faza i preokreta odnosno pivota. (Ne propustite priču o ShoutEmu u ovom fenomenalnom postu osnivača Viktora Marohnića.)

Pivotiranje je važan i nužan koncept kod razvoja startapa i traženja tržišta / poslovnog modela – ako vidite da nešto ne ide onako kako ste zamislili morate menjati pravac.

Lekcije ShoutEma i njihovih pivotia su u videu a ukoliko možete da ponesete samo jednu stvar iz cele priče, prema Lukinim rečima neka to bude ovo: The Four Steps to Epiphany.

Šta, zašto? Pogledajte ipak predavanje, totalno vredi.

Vukašin Stojkov

Objavio/la članak.

četvrtak, 29. Mart, 2012.

IT Industrija

🔥 Najčitanije