IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Događaj je zakazan za četvrtak, 27. jun, od 18 časova.
Nakon uspešno održanog prvog Game Arts meetupa, u pripremama je sledeći. Svi koji se bave Game Artom ili su zainteresovani za isti pozvani su da se pridruže na meetupu koji će biti održan u Startit Centru Beograd 27. juna sa početkom u 18 časova.
1. Nikola Damjanov — Lead Game Artist // Nordeus, Beograd
Tema: Proceduralni art sadržaji — Predavanje će sažeti tri godine iskustva sa proceduralnim artom. Od početnog iskustva, preko učenja i eksperimentisanja, pa do primera kako se te tehnike danas koriste u Nordeusu na produkciji igara. Kroz hronološki prikaz prisutni će se upoznati sa mogućnostima i naučenim stvarima.
Nikola je 3D artist sa više od 10 godina svestranog iskustva. Poslednjih sedam godina u Nordeusu aktivno radi na unapređenju svojh veština, istražuje alate i prihvata ih čim može. Trenutno kanališe svoju strast kao lead artist na mobilnoj igri Heroic – Magic Duel. Voli da kaže za sebe da je game artist danju, a proceduralni istraživač noću. Ceni širu sliku i na svaki način se trudi da je uobliči.
2. Suzana Savanović — Founder i Artist // Esoter Studio, Novi Sad
Tema: Definisanje i primena vizuelnog identiteta u igri — Od ideje do funkcionalnog demoa. Od pronalaženja inspiracije, do koncepta i završene grafike. Kako je taj put izgledao kroz projekat Children Of Lir, uz tradicionalne (i manje tradicionalne) tehnike rada.
Suzana radi u gejm devu preko šest godina, a uspešno vodi Esoter Studio već dve godine. Iza sebe ima rad na mnogobrojnim i raznovrsnim projektima, kako žanrovski tako i stilski.
3. Vladimir Perić — AR i VR specijalista // Toptal // Three Swords Games, Beograd
Tema: Technical Art od 0 do 100 — Vladimir će pričati o tehnikama i trikovima koje možete koristiti kako biste sa što manje resursa (CPU, GPU, memorija) postigli izgled koji želite u vašoj igri, bilo da je u pitanju Unity, UE4 ili vaš endžin. Tehnike o kojima će biti reči odnose se na optimizaciju 3D aseta, VFX efekata i pripremu rendering pipeline-a tako da odgovara vašem vizuelnom stilu.
Vladimir trenutno radi kao AR i VR specijalista na Toptal platformi, a pored toga vodi Three Swords Studio čiji je glavni fokus izrada igara za širok spektar platformi, uključujući i mobilne uređaje. Prethodno je radio kao Lead Engine developer u Ubisoftu, i Lead RND programer u Eipix Entertainment. Već nekoliko godina se specijalizuje ka Technical Art i Rendering development-u, sa fokusom na GPU optimizaciju.
Događaj je zakazan za četvrtak, 27. jun, od 18 časova u beogradskom Startit Centru (Savska 5). Prisustvo na događaju je besplatno, ali je prijava obavezna putem sledećeg linka.
U slučaju gužve prednost imaju članovi SGA.
Objavio/la članak.
ponedeljak, 24. Jun, 2019.