IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Ekipa mladih preduzetnika i ljubitelja selfija iz Beograda napravilo je posebnu društvenu mrežu, za koju su već dobili prvu investiciju i 12.000 korisnika iz regiona.
Dodelimo broju 25.700 neku meru. U slučaju da su to minuti, konverzijom u sate dobijamo čak njih 428, da su dani činili bi 70 godina, ali ako ih predstavimo kao selfije onda je to broj koji prosečan čovek uslika u toku života.
Da definitivno postoji neverovatna opsednutosti prednjom kamerom mobilnog telefona svedoči i statistika da se na godišnjem nivou objavi preko milion selfija svih korisnika društvenih mreža. To ide u prilog sedmorici srpskih predzetnika koji su prepoznali #selfie kao priliku za tržište i kreirali mrežu po imenu Selfikon.
Selfikon je aplikacija za deljenje i ocenjivanja selfija. Korisnici mogu da dele svoje, vide i lajkuju tuđe fotografije, ili započnu konverzaciju. Na prvi pogled podseća na Instagram na kome ne možete videti sumrake, hranu ili mačke, već isključivo – selfie fotografije.
Platforma se odlikuje i konceptima naprednog korišćenja haštagova, mogu se sačuvati na profilu radi lakšeg pregleda, kao i takmičenja po istim. Upravo ove opcije osnivači vide kao naročito interesantne za marketing aktivnosti, jer omogućavaju kompanijama da organizuju takmičenja u cilju promocije, preko sponzorisanja haštagova.
Selfikon je trenutno regionalan projekat koji se pokrenuo zahvaljujući investiciji koju je dobio od stranog preduzetnika sa kompanijom u Beogradu. Uče iz trenutnih iskustava i očekuju dalje investicije za širenje na Evropu i Ameriku.
Selfikon je već dobio početnu investiciju iz Palo Alta za dokazivanje koncepta. Takođe ovih dana očekujemo i drugi krug investicije za dalje širenje i razvoj
Za 3 meseca od kako je aplikacija dostupna, Selfikon je sakupio oko 12 000 korisnika i taj broj, kako nam kažu i dalje raste. Većina su Android korisnici, s obzirom da je aplikacija za iPhone dostupna manje od mesec dana.
Ekipa iz Srbije svakako nije prva koja se setila da pokuša da komercijalizuje selfi groznicu — sličnu ideju imao je i Džastin Biber. Za sada deluje da od ove opsesije ipak najviše profitiraju selfi stikovi i sestre Kardašian, ali ostaje da vidimo da li će se možda i naša ekipa tu pojaviti. Imajući na umu da je bilo pokušaja “zatvaranja” društvenih mreža za ljubimce, sportiste, selfije i sl. i da uglavnom nisu bili uspešni, zasigurno će biti potrebno dosta truda i upornosti.
Objavio/la članak.
ponedeljak, 22. Februar, 2016.