IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Tačan iznos investicije nije poznat, ali je ona namenjena stimulisanju rasta kompanije.
South Central Ventures objavio je danas da je investirao u Hunch, Ad-tech SaaS startap. Hunch pomaže kompanijama da automatski kreiraju optimizovane i personalizovane reklame za Facebook, AdWords, Instagram, Twitter, i LinkedIn.
Tačan iznos investicije nije poznat, ali je ona namenjena stimulisanju rasta kompanije, kako piše u saopštenju.
Očekuje se da će ove godine po prvi put u istoriji biti potrošeno više novca na internet reklame nego na one koje se prikazuju na TV-u. Samo u SAD, uz godišnji rast od 23% ulaganje u onlajn reklame prešlo je 73 milijarde dolara, od čega je 37 milijardi potrošeno na mobilne reklame.
Kao rezultat rastuće konkurencije i povećane potrošnje na onlajn oglašavanje, hvatanje pažnje korisnika postaje sve teže za male biznise. U Hunchu smatraju da se uz sve kraće vreme koje imaju da zainteresuju korisnike kroz svoje reklame, biznisi ne mogu više oslanjati samo na ručno pravljenje i distribuciju reklama.
Nebojša Radović, Director of Performance Marketing u N3TWORK-u, jedan je od savetnika Huncha i on misli da idemo ka budućnosti u kojoj će sav advertajzing biti automatizovan:
Svo reklamiranje će biti automatizovano, uključujući i kreativni deo. Zašto? Zato što brze promene na tržištu stvaraju nedostatak eksperata. Jednostavno nema dovoljno iskusnih eksperata za paid aquisition koji bi mogli da isprate rast industrije. Kompanije kao što je Hunch, koje automatizuju i optimizuju proces reklamiranja, pomoći će biznisima da nadoknade ovaj nedostatak.
Od objavljivanja programa ranog pristupa (early access) ove godine, Hunch doživljava kontinuirani rast novih mušterija među kojima se nalaze i brendovi kao što su Weebly, Greenpeace, Dice.FM, kao i preko 200 drugih kompanija.
Hunch je trenutno fokusiran na saradnju sa nekoliko kompanija koje koriste napredne tehnologije u advertajzingu. Žele da ojačaju svoju tehnologiju koja pomaže timovima da skaliraju svoj kreativni proces, poboljšaju CPA (cena akvizicije korisnika), i na najbolji način iskoriste svoj budžet za advertajzing.
Kompanija ima šest suosnivača, a to su Aleksandar Đenić, Dane Rukavina, Igor Simović, Nikola Milenković, Aleksandar Maletić, i Siniša Raković. Svaki od njih dolazi iz različite sfere, a neki su u prošlosti već uspešno prodali svoje startape. Kažu da ih je povezalo interesovanje za nauku o podacima, mašinsko učenje, i automatizaciju procesa advertajzinga.
Partnerstvo sa SC Ventures je značajan koraka za njih, kaže Siniša Raković, CEO Huncha, i dodaje:
U ovoj fazi razvoja, blisko sarađujemo sa svojim korisnicima kako bismo na osnovu povratnih informacija poboljšali naš proizvod. Sa našim timom, tehnologijom, i pristupom, misija nam je da pomognemo kompanijama da na najbolji način iskoriste automatizovan proces akvizicije korisnika.
Jan Kobler, Managing Partner u SCV, misli da Hunch donosi stvarnu i merljivu vrednost svojim korisnicima.
Svaki od osnivača Huncha donosi jedinstveno znanje i iskustvo u tim, što daje odličnu kombinaciju domenskog znanja, kao i iskustva sa tehnologijom i biznisom. Zadovoljstvo nam je da ih podržimo na njihovom preduzetničkom putu.
Objavio/la članak.
sreda, 8. Novembar, 2017.