IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Nekad medijska pažnja ima i pozitivan ishod.
Kako smo ranije pisali, nedavno je jedan programer uspeo da skrati vreme učitavanja GTA Online za oko 70 odsto.
Programer je svoje rezultate objavio na blogu, i njegov post munjevitom brzinom raširio se internetom, što je mnoge nagnalo na razmišljanje o tome da li će njegovo rešenje dobiti i neku vrstu formalnog odgovora.
Programer je rezultate svog rada objavio na GitHub-u, kako bi svi zainteresovani mogli da isprobaju .dll i provere da li je njegov koncept ispravan.
U izjavi koju su dali za PC Gamer, Rockstar je potvrdio da je programer u pravu: “Nakon temeljne (!) istrage, možemo da potvrdimo da je ono što je igrač t0st uradio zaista ukazalo na aspekt koda igre koji se tiče vremena učitavanja za PC verziju GTA Online, a koji može da se poboljša. Kao rezultat te istrage, načinili smo izmene koje će biti implementirane u skorašnjem apdejtu.”
Programer je na svom sajtu nedavno izbacio svoj apdejt, u kom je potvrdio da ga je Rockstar kontaktirao, kao i da su ga nagradili sa 10 hiljada dolara u okviru Bug Bounty programa, koji je inače namenjen otkrivanjima bezbednosnih propusta.
Rockstar za sada nije objavio informacije o procentu smanjenja učitavanja koje oni očekuju od svoje implementacije, niti konkretnije rokove. Programer je, sa svoje strane, najavio da će ponovo proveriti sve čim zakrpa izađe. U međuvremenu, ko želi može da isproba njegovu implementaciju sa GitHub-a.
Objavio/la članak.
utorak, 16. Mart, 2021.