IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Panel diskusija će biti održana 16. maja od 18 časova.
U četvrtak, 16. maja, od 18 časova u Startit Centru Novi Sad biće održana panel diskusija pod nazivom ‚‚Razmišljaš o biznisu — razmišljaj marketinški”. Cilj događaja je da uvede publiku u to šta zaista znači marketing za razvoj poslovanja, zašto treba razmišljati marketinški od samog početka, koje su najčešće greške u marketingu i kako ih izbeći.
Kada se upuštaju u marketing startapi i nova poslovanja zaboravljaju da je marketing način na koji se planira kako će se prikazati u svetu i kako će stvarati komunikaciju, i da je kao takav deo funkcionisanja poslovanja. Nedostatak svesti o tome je najčešći uzrok skupih i neefikasnih kampanja. Na panelu će posetioci imati prilike da čuju šta podrazumeva kvalitetan marketinški pristup, šta znači razvoj biznisa kroz marketing, kako se postaviti, kako finansirati marketing, kao i o dobrim i lošim praksama iz ličnog iskustva učesnika.
Prvih sat vremena predviđeno je za panel diskusiju i razgovor sa publikom. Pozivamo publiku da aktivno učestvuje i postavlja pitanja zato što naši učesnici imaju mnogo toga da podele iz bogatog iskustva rada u marketingu.
Nakon panela održaće se networking gde će publika imati priliku da se upozna i popriča sa panelistima. Ovo je dobra prilika za stvaranje nove saradnje i novih prijateljstava.
Predavanje je namenjeno preduzetnicima, onima koji planiraju da pokrenu svoj biznis, i svima koji su zainteresovani za temu marketinga i razvoja biznisa.
Ivana Tanurdžić — Diplomirani profesor književnosti, sa specijalističkim studijama iz angažovanog i televizijskog novinarstva i master studijama preduzetništva. Tržišnim komunikacijama se bavi već 12 godina, u toku kojih je radila u tri marketing agencije, sarađivala sa velikim brojem malih, srednjih i velikih klijenata, na lokalnim, regionalnim i globalnim kampanjama. Sada suvlasnik i osnivač agencije Kuća Čuvarkuća, male agencije sa velikim ambicijama. Najveća strast i prva ljubav su joj copywrite, strateško planiranje i upravljanje projektima, dok o svim izazovima preduzetništva i o veštinama upravljanja preduzećem i dalje uči.
Sava Nikić — Sava je svoje iskustvo u digital marketingu i marketing svetu gradio u internacionalnom, domaćem i regionalnom okruženju. Trenutno je na poziciji Digital Marketing Executive menadžera najvećeg domaćeg maloprodajnog lanca „Univerexport“, kao i Univerexport grupe. Pre toga, godinama unazad bio je digital marketing specijalista i ePR podrška u službi jednog od evropskih e-commerce giganata, nemačkoj kompaniji „Delticom“, kao i usko povezanu „Netex Consulting“ kompaniju, gde je bio zadužen za CEEC regiju.
Sarađivao je i sa Exit festivalom, a bio je i deo projektnog tima Exit fondacije. Jedan je od inicijatora kampanje „Učim + znam = Vredim“, koja je svojevremeno nagrađena za najbolju kampanju u sferi društvene odgovornosti od strane Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS). Aktivan je i kao predavač gde polaznicima prenosi znanje i iskustvo iz digital marketinga i povezanih disciplina.
Marko Anastasov — Marko je publici Startita već prilično poznat. Software dizajner, developer, preduzetnik, suosnivač Rendered Text-a, čiji proizvod SemaphoreCI.com koriste programerski timovi od Fortune 500 kompanija do startapa.
Lea Škrinjar — Lea je UX dizajner, preduzetnik, arhitekta, vlasnica Pax6 dizajn konsaltinga, pomaže biznisima da razviju brend i UX strategije. Od 2019. organizuje događaje za edukaciju i informisanje preduzetnika.
Panel će biti održan 16. maja od 18 časova u Startit Centru Novi Sad (Miroslava Antića 2). Prisustvo na događaju je besplatno, ali je prijava obavezna putem ovog linka.
Objavio/la članak.
sreda, 24. April, 2019.