Udruženje E-Front u subotu 14. marta, sa početkom u 10:30 organizuje prvi SaaS trening u coworking prostoru “Apolo” koji će držati Mario Krivokapić.
Mario ima 15 godina iskustva u prodaji, a trenutno je deo Author Insights tima. Ideja je da se na treningu prođu dosta specifične stvari poput hladnog poziva ili pripreme pred prodaju, a pričaće se i o Pareto principu, “slatkom kučetu” i drugim.
Kako organizatori naglašavaju, trening je kako za početnike u prodaji tako i za sezonske profesionalce, CEO-a koji radi prodaju, Direktora prodaje, Prodavce, Menadžere prodaje kao i za svakoga ko želi da otkrije nov način prodaje u 21 veku.
Internet nam je doneo nov način kako se radi prodaja. Nema više “oprez kupci” (caveat emptor). Kompanije danas mogu da provere i istraže jedni druge sve brže i brže. Prodaja, u današnje vreme, tiče se mentalnog sklopa pobeda – rezultati kao i korišćenjem potpunog potencijala interneta.
Program radionice:
- Osnove mentalnog sklopa prodavca 21 veka
- Otkrijte koji je to najvažniji činilac koji će odrediti vaš uspeh u prodaji
- Održite vaš stav zdravim … sve vreme
- Najbolja reč u prodaji je … NE!
- Naučite kako da pričate sa samim sobom … čak i kad prodaja stane
- Saznajte koja je to najvažnija stvar koju morate da uradite pre nego što uopšte krenete da prodajete
- Usavršite nauku istraživanja
- Isplanirajte svoj dan za pobedu – Princip
- Pravilno upotrebite Pareto Princip (tj 80/20 princip)
- Hladno zvanje je mrtvo – Živelo Hladno zvanje 2.0
- Najvažniji prvi korak
- Sve dokumentujte
- Kako Hladno zvanje 2.0 zaista radi – analiza procesa
- 9 načina da usavršite zatvaranje “Slatkim kučetom” i maksimizujete vašu konverziju
- Za kraj: knjige, blogovi, resursi za dalji razvoj i rast
O treneru: Mario Krivokapić je u prodaji preko 15 godina sa vrhunskim rezultatima i kao prodavac i kao menadžer. Poseduje NLP Business Practitioner i sertifikovani je kouč Erikson Koledža sa preko 300 dokumentovanih koučing sati. Trenutno radi kao direktor prodaje u Content Insights – analitičkom alatu sledeće generacije za online izdavače.
Ukoliko želite da učestvujete u ovoj radionici potrebno je da se prijavite i platite kotizaciju od 50€ u dinarskoj protivvrednosti.