Kao osobe odgovorne za proces razvoja proizvoda, gotovo ceo radni dan Produkt menadžera vrti se oko metrika. Definisanje uspeha, postavljanje ciljeva, postavljanje metrika, praćenje rezultata i donošenje odluka o daljem razvoju proizvoda.
Da bi Produkt menadžer obavljao svoj posao odgovorno, bilo bi poželjno da se ne oslanja na intuiciju prilikom donošenja odluka, već isključivo na podatke.
Kako pravilno prikupljati i analizirati podatke o ponašanju korisnika, upotrebi proizvoda i njegovoj profitabilnosti je priča koju će doneti Jelena Joksimović, jedan od osnivača kompanije Uradi-zaradi. Ova priča će najbolje oslikati kako se to može primeniti na proizvode koje vodimo.
Radionica koja će se u sklopu ovog događaja održati ima za cilj da približi praktičnu upotrebu metrika u razvoju proizvoda, i kako da se na konkretnom primeru definišu metrike u zavisnosti od toga šta želite da saznate, tj. izmerite.
Opis radionice
- Šta su metrike? (5 min)
- Kako definisati uspeh kroz metrike? (5 min)
- Kako biramo metrike koje ćemo pratiti? (10 min)
- Vežba: Postavljamo zajedno metrike za jedan od proizvoda iz publike (10 min)
- Podela metrika na grupe (5 min)
- Koraci ka donošenju odluka putem podataka (10 min)
- Grupni rad: Svaki tim u odnosu na svoj proizvod postavlja grupe metrika koje će se pratiti (45 min)
- Grupna diskusija (10 min)
Cilj radionice je da učesnici izađu sa konkretnim znanjem o narednim koracima koje mogu da primene na svom poslu kako bi unapredili proizvod koji vode i lansirali ga u pravom smeru.
Prijava
Radionica će biti održana u utorak, 28. maja, sa početkom u 18 časova u Startit Centru Beograd (Savska 5). Prisustvo je besplatno, ali su prijave obavezne putem sledeće forme.