IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Do lansiranja PubSonic-a ostalo je svega pet meseci, pa ekipa proteklih nedelja radi punom parom. Poslednja vest je da je ovaj startap, koji olakšava mukotrpnu pretragu naučnih radova u vezi sa biomedicinom i istraživanjima u vezi sa matičnim ćelijama, započeo crowdfunding projekat na Mikroriza. Cilj je da se u naredna dva meseca sakupi 10.000$. Mikroriza
Do lansiranja PubSonic-a ostalo je svega pet meseci, pa ekipa proteklih nedelja radi punom parom. Poslednja vest je da je ovaj startap, koji olakšava mukotrpnu pretragu naučnih radova u vezi sa biomedicinom i istraživanjima u vezi sa matičnim ćelijama, započeo crowdfunding projekat na Mikroriza. Cilj je da se u naredna dva meseca sakupi 10.000$.
Mikroriza je platforma slična Kickstarter-u i Indiegogo-u, ali fokusirana na naučne projekte. Crowdfunding sajtovi su se dokazali kao sjajno mesto gde zapravo dolaze ljudi koji žele da pomognu različitim projektima da startuju. Mikroriza je lansirana u aprilu ove godine, što je čini vrlo mladim sajtom koji se bavi naučnim idejama, a ime je dobila po gljivi Mycorrhizae koja živi u korenima biljaka. Poznato je da je su tehnolozi u zapadnom Kataru, u zemlju slaniju od mora, ubacili gljivu mikorizu i dobili livadu punu povrća i pšenice. Baš to, samo u prenesenom smislu, ekipa Mikrorize želi da učini u naučnom svetu.
Kao i Kickstarter, podnosioci projekta novac dobijaju samo ako je ispunjen cilj, odnosno u ovom slučaju, ako je svih 10.000 dolara sakupljeno. Ono što je važno, bez obzira na to koliko je ljudi doprinelo akciji, podnosioci zadržavaju 100 odsto vlasništva nad projektom.
Ivana Gađanski, CEO PubSonic-a, je otkrila zašto se njen tim odlučio na ovaj korak.
Do njih smo došli preko TED Fellows networka, koji sa njima sarađuje. U pripremi kampanje nam je pomagao Ethan Perlstein, koji je uspeo da u slicnom crowdfunding projektu skupi 25.000$ za svoje istrazivanje, o cemu su pisali i Forbes I The Economist.
Zašto je PubSonic uopšte počeo sa crowdfunding projekat?
Jer je to odličan način validacije koncepta, a naravno, dobro bi nam došla i equity free donacija. Cilj naše kampanje je 10.000$, trajace dva meseca, nadamo se da ce uspeti, zato sherujte nas link! Još jedan razlog zašto smo krenuli u crowdfunding je i činjenica da se na taj način promoviše open-access u nauci, tj. slobodan pristup naučnim informacijama, što je u isto vreme i cilj našeg startapa.
Nadamo se da će mlada i ambiciozna ekipa PubSonic-a doći do cilja, želimo im mnogo sreće na tom putu a vas pozivamo da se uključite u akciju.
Objavio/la članak.
petak, 24. Maj, 2013.