IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Događaj će biti održan u sredu, 26. septembra, u 18 časova.
Prvi Customer Service Meetup u Novom Sadu će biti održan 26. septembra u Startit Centru sa početkom u 18 časova. Ovaj meetup će biti u formi panel diskusije u kojem će učestvovati Miloš Jević iz ActiveCollaba, Petar Atanasovski iz MVP Workshopa i Filip Brdarić iz Rendered Texta. Govornici će podeliti svoja dosadašnja iskustva i pričati o organizaciji Customer Service timova, ciljevima i budućnosti CS-a.
Posetioci će moći da čuju od panelista koliko su njihove kompanije orijentisane prema Customer Service-u, koje alate koriste kao i sa kakvim situacijama su se sve do sada susretali. Nakon panela, gosti će imati priliku da postavljaju govornicima pitanja, kao i da popričaju sa drugim učesnicima na meetupu.
Okupljanje je namenjeno svima koji žele da čuju nešto više o značaju Customer Service-a i da unaprede svoj odnos sa potrošačima bez obzira da li su tek započeli svoju karijeru na ovom polju, da li su profesionalci, ili još uvek razmišljaju o Customer Service-u kao pozivu.
Miloš Jević je Customer Care Lead u kompaniji ActiveCollab. Svoje rad u sektoru za brigu o korisnicima je započeo u kompaniji Telenor, u kojoj je bio agent, a nakon toga i koordinator Biznis kontakt centra. Interesovanje za IT sektor i želja za daljim razvojem ga je odvela u Novi Sad, gde trenutno živi. U kompaniji ActiveCollab svakodnevno radi na poboljšanju korisničkog iskustva velikog broja klijenata koji koriste ovaj project tool.
Petar Atanasovski trenutno radi kao Product Manager u MVP Workshopu. Do ovog meseca vodio je ManageWP Customer Happiness tim u kompaniji GoDaddy. Bivši je predsednik AIESEC-a u Srbiji, obožava vaterpolo (bivši je vaterpolista i trener), brodove, sviranje gitare i istraživanje novih poslovnih trendova. Petar je studirao informatiku na Matematičkom fakultetu u Beogradu i Executive MBA na COTRUGLI Business School. Kada ne radi na poboljšanju Customer Experience-a, uživa da radi na ličnom razvoju ljudi, stvaranju novih proizvoda i trudi se da učini svet boljim mestom za život.
Filip Brdarić je Customer Success Manager u kompaniji Rendered Text. Od početka svoje karijere Filip radi na aktivnostima upravljanja odnosima sa klijentima. Ljubav prema novim tehnologijama i iskustvo u domenu upravljanja zadovoljstvom korisnika su ga doveli u tim Rendered Texta, koji brine o tome da su korsinici uvek srećni. Filip uživa u gledanju dokumentarnih filmova, više voli pse nego mačke i uvek će pre izabrati zimu nego leto pošto je strastveni snouborder.
Događaj je zakazan za 26. septembra u 18 časova, u Startit Centru Novi Sad (Miroslava Antića 2). Prisustvo je besplatno, ali je neophodna prijava na sledećem linku.
Objavio/la članak.
četvrtak, 13. Septembar, 2018.