IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Uber je rešio da otpusti trećinu zaposlenih u odeljenju za marketing kako bi smanjio troškove posle gubitka od milijardu dolara u prvom kvartalu ove godine.
Oko 400 ljudi u Uberovom marketinškom odeljenju otpušteno je u svih 75 kancelarija širom sveta, navodi se u saopštenju kompanije koje je prvi objavio New York Times. Jedan od glavnih razloga za otpuštanje radnika je smanjenje troškova, jer je kompanija doživela gubitak od preko milijardu dolara u prvom kvartalu.
Da su ove spekulacije tačne govori i činjenica da je CEO Ubera Dara Kosrovšahi rekao u ponedeljak zaposlenima da će marketinški tim od sada imati jaku, centralizovaniju strukturu, navodi se u internoj poruci u koju je TechCrunch imao uvid.
Reorganizovani marketinški tim biće pod vođstvom Majka Strikmana, potpredsednika performance marketing sektora, koji je u Uberu počeo da radi pre mesec dana, i još jednog šefa global marketinga koji će uskoro početi da radi u kompaniji.
Strikman će nadgledati performance marketing, CRM i analitiku, dok će izvršni direktor global marketinga upravljati šefovima različitih sektora marketinga kao što su marketing proizvoda, brenda, B2B-a, istraživanja, planiranja i kreativnosti.
Otpuštanja su najnovije promene uslovljene troškovima koje su se dogodile u kompaniji u prvom kvartalu, a koji su objavljeni u maju, ali i zbog lošeg starta Ubera na berzi u maju. Pre nego što su uopšte izašli na berzu, vrednost akcija su postavili na 45 dolara. Po izlasku na berzu desilo se ono što nazivaju jednim od najgorih prvih dana na berzi. Vrednost akcija Ubera je do kraja dana pala za 7,6% – tačnije, na $41,57. Vrednost kompanije je tada iznosila 76 milijardi dolara.
Mnogi Uberovi timovi su preveliki što sve ćešće dovodi do preklapanja zaduženja, donošenja nejasnih odluka i osrednjih rezultata, rekao je Kosrovšahi u e-mail-u zaposlenima. On se na kraju e-mail-a osvrnuo i na planove za budućnost i napomenuo da od zaposlenih očekuje da urade mnogo više kako bi ostali na nivou na kom su njihovi klijenti navikli.
Prosečno, menadžer marketinga u Uberu zarađuje oko 69.000 dolara godišnje. Prema Uberovoj skali, čak 1.200 takvih plata nije mnogo novca za ovu kompaniju, a nakon otpuštanja trećine radnika Uberov marketing tim će imati oko 800 zaposlenih širom sveta. Prema poslednjim podacima iz 31.marta 2019.godine Uber je zapošljavao 24.494 radnika širom sveta.
Objavio/la članak.
utorak, 30. Jul, 2019.