Ubrzo nakon što je CD projekt RED konačno pustio u prodaju dugo iščekivani Cyberpunk 2077, uz veliku fanfaru, ogroman profit, i najveću digitalnu prodaju dosad zabeleženu, otkriveni su brojni problemi i bagovi u igri. Po mnogima su konzole starije generacije bile najlošije optimizovane i nudile najgore iskustvo.

Kako prenosi NPD Grupa, koja prati potrošačke trendove u gejming sferi, iako je igra postigla rekordno interesovanje u decembru, u januaru je već spala na osamnaesto mesto najpopularnijih naslova na konzolama. Na Xbox platformi je tokom januara sa drugog pala na sedmo mesto, a što se tiče PlayStation platforme, više nije ni među prvih deset.

Iako CD Projekt RED ne objavljuje informacije o digitalnim prodajama, u ovom slučaju one najverovatnije ne bi promenile opštu sliku koja se stiče uvidom u maloprodajno tržište igara za konzole, tim pre što je digitalna prodaja na konzolama trenutno nemoguća za PlayStation.

Već je poznato da je Cyberpunk 2077 najuspešniji na PC platformi. Samo je u decembru zabeležena prodaja od preko 10 miliona digitalnih kopija, od čega je 80 odsto za PC. Ovi novi podaci ukazuju na to da su korisnici na konzolama vrlo brzo izgubili interesovanje, što verovatno objašnjava i zašto se igra našla na popustu od 50 odsto za verzije za konzole.

Iako se kompanija javno izvinila i objavila plan postepenog poboljšavanja igre, veliko je pitanje da li će uspeti da povrati poverenje igrača na konzolama.