IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Platforma trenutno broji 90.000 korisnika, a stremi se tome da u narednih godinu dana bude milion registrovanih korisnika.
Domaća kompanija Playerhunter, koja stoji iza istoimene platforme za povezivanje fudbalera, menadžera, skauta, trenera i klubova na jedno mesto, u pohodu je za dodatnim novčanim sredstvima. Zbog toga je pokrenula crowdfunding kampanju preko britanske platforme Crowdcube, koja omogućava da svaki punoletni pojedinac koji investira u određeni projekat dobije udeo u kompaniji u koju je uložio.
Za nešto više od dve nedelje 220 ljudi je podržalo Playerhunter sa 370.000 funti, a od cilja od 500.00 funti deli ih oko 25 odsto sume i sedam dana. Platforma za koju pokušavaju da obezbede novčana sredstva trenutno broji 90.000 korisnika i stremi ka tome da u narednih godinu dana dođe do milion registrovanih korisnika.
I dok su početkom godine u Playerhunteru pratili kako broj korisnika raste, predstavili su novu verziju aplikacije za Android i pripremali verziju za iOS. A o tome kako su uopšte došli na ideju da pokrenu onlajn mesto za povezivanje i skauting fudbalera, iz Playerhuntera kažu:
Ideja je nastala pre pet godina kada je naš susonivač Vuk Živković završavao profesionalnu sportsku karijeru, u okviru koje je nastupao i u UEFA Ligi šampiona, i shvatio da je mladim talentima bez podrške menadžera teško da se probiju iz amaterskog u profesionalni sport. Želeo je da pokrene globalni startap, a u tome mu je pomogao bivši bankarski stručnjak za M&A i košarkaš, Stevan Radak, koji je drugi suosnivač i CEO.
Playerhunter Crowdcube Pitch Video from Pangaea TV on Vimeo.
Kako sami priznaju, na tržištu su prepoznali oko 20 kompanija koje razvijaju sličan proizvod, ali ono što cene da ih čini drugačijim od drugih platformi za skauting su ljudi i drugačije korisničko iskustvo:
Smatramo da je za uspeh 99 odsto zaslužna egzekucija i fokusirali smo se na sklapanje kompetativnog tima na globalnom nivou koji ima kapacitet da iterira do pronalaženja savršenog proizvoda koji daje najveću vrednost korisnicima. Mi imamo više elemenata društvene mreže koje omogućavaju veću interakciju naših korisnika kroz komentare, lajkovanja, poruke između korisnika, itd.
Kompetativni tim na globalnom nivou o kome govore čine domaći programerski i marketing stručnjaci, operativa i administracija, kao i saradnici iz Poljske, Brazila i Izraela. A osim ljudi i korisničkog iskustva, kao svoju prednost vide i to što su u velikoj meri zastupljeni na izvoznim (Balkan) i uvoznim tržištima (Zapadna Evropa), dok je, kako kažu, konkurencija to uspela da ostvari samo na pojedinim tržištima.
Pošto su prema njihovim rečima „idealni oglašivač za proizvođače sportske opreme, sportske ishrane, sportskih putovanja itd.” većina prihoda im dolazi od targetiranih reklama na platformi, ali u Playerhunteru vide i druge načine za održivost biznisa:
Počevši od kraja godine uvešćemo premium profile koji će omogućiti komunikaciju sa svim korisnicima, naprednu pretragu, itd. Kampovi su takođe jedan izvor prihoda koji pored toga što donose prihode, omogućavaju veću vidljivost Playerhuntera.
Na putu do ostvarenja planova stoji realizovanje crowdfunding kampanje:
Sa 500.000 funti koje trenutno podižemo preko Crowdcube-a, bićemo na putu da ostvarimo cilj od 500.000 korisnika kroz ražlicite marketing (uglavnom digitalne) kanale. Kako nas je do sada dovođenje jednog korisnika koštalo manje od evro, izvesno je da ćemo po uspešnom završetku crowdfunding kampanje biti na odličnom putu da dostignemo taj cilj.
Ukoliko želite da podržite Playhunter, to možete učiniti na sledećm linku.
Objavio/la članak.
subota, 19. Maj, 2018.
Ana
petak, 25. Maj, 2018.
Sa ovom kompanijom sam imala krajnje negativno iskustvo, nikom je ne preporucujem...