IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Pokretanje online prodavnice je nešto što zahteva zdravicu, mnogo novih porudžbina, plaćanje bez poteškoća, nepostojanje bagova, kao i da se zalihe što pre isprazne.
Ali, da bismo osigurali besprekorno izvršenje svih stavki i izbegli velike i male katastrofe, potrebno je da imamo isto tako besprekornu to-do listu, po mogućstvu sa što više otpisanih stvari. Što je više stvari obavljeno, to imamo više samopouzdanja, a i potvrđuje nam da se stvari odvijaju kako treba.
Kroz proces otvaranja vlasnici su često zatrpani CMS-om, proizvodima, kasom i ostalim jednako važnim elementima online prodavnice. Takoreći, krucijalnim elementima sajta.
Naravno, niko ne može da prioritizuje sve, ali se ipak čini da su detalji nešto što se često ostavi za kasnije i čeka da bude sređeno posle otvaranja.
Još gore je – ako nešto prestane da radi.
Broj proizvoda na sajtu se može lako menjati i to neće uticati na način na koji poslujemo.
Prodavnica se može otvoriti, preživeti i biti uspešna bez korišćenja favicona.
Ne možemo se više složiti.
Ali, takođe mislimo da priprema svega pre velikog otvaranja može dosta da olakša dalje poslovanje. Zbog toga uvek treba ponovo proveriti sve, od mape sajta, preko korpe i privilegija korisnika do samih zaliha.
Treba proveriti i email templejte, kontakt forme, paginacije, vremena učitavanja, ikonice i sve ostale sitnice.
Na kraju, jedina stvar koja bi trebalo brinuti nakon otvaranja je – transport robe.
To je sve.
Zbog toga smo rešili da vas podsetimo na stvari koje ste možda zaboravili dok ste pravili svoj eCommerce sajt.
Sve potrebne modifikacije se mogu obaviti u admin panelu, tj. ako odete u System, izaberete Configuration, a potom General sa leve strane menija.
Bez daljeg odlaganja, predlažemo da se raskomotite i krenete u podešavanje svog sajta.
Postavljanje opcije izbora države je nešto što treba da se uradi pre otvaranja prodavnice.
To je osnovni preduslov koji će pomoći uspešnoj kupovini na sajtu, kako bi se znalo gde robu treba poslati.
Nepoznavanje načina na koji pošiljka stiže do Fidžija, dok je potrošačima omogućeno da ostavi podakte sa kreditne kartice i odjavi se, može vrlo lako da od dobre porudžbine postane glavobolja.
To može da se pretvori u katastrofu, pa bi bilo dobro da promislite gde i kako možete da isporučite svoje proizvode.
Ova podešavanja su lako rešiva u Magentu. Sve što treba je da otvorite admin panel i sve ćete rešiti za momenat.
Izaberite General sa leve strane menija, a zatim Countries options.
Prvo polje je Default Country – ono predstavlja zemlju gde je vaša prodavnica locirana i registrovana.
Drugo polje – Allowed Countries predstavlja zemlje sa gde ste u mogućnosti da isporučite porudžbine.
Za višestruki izbor, držite cmd pri izboru zemalja.
Doduše, sve je u prezentaciji.
Imajte na umu da je to više nego ključno, ne samo da znate kako i gde ćete moći da šaljete svoje proizvode, već i da to iskumunicirate sa kupcima.
Pogledajte kako je Mousejaw uspeo da stranicu koja je čisto informativnog karaktera pretvori u zabavno štivo ubacivši kreativni baner.
Pokrenite svoju kreativnost i napravite nešto autentično i prepoznatljivo.
Potom proverite da li ste personalizovali svoju prodavnicu i da li ste to uradili dobro?
Ispod HTML head taga možete dodati favicon, naslove, ključne reči i još mnogo toga, a veoma lako.
Ako već imate svoj favicon možete ga samo aploudovati u preferiranom formatu.
Ukoliko ga još uvek niste kreirali, preporučujemo da potražite neki od favicon generatora koji su dostupni online.
Ako je potrebno da uzmete favicon sa vašeg starog sajta, ili bilo kog sa neta, možete to da uradite tako što ćete u pretraživaču uneti sledeću adresu: http://www.google.com/s2/favicons?domain=www.example.org
Sledeće što treba da uradite je da izmenite default naslove kao i default opis vašeg sajta i default ključne reči, i da sve to zamenite informacijama relevantnim za vaš brend, s tim da uvek imate u vidu kako će to uticati na vaš budući SEO rang. Takođe, potrudite se da celokupan opis ne bude duži od 160 reči.
Default robote je potrebno podesiti na INDEX i FOLLOW, što je veoma važno kako bi pretraživač indeksirao vašu prodavnicu.
Pored toga, možete personalizovati Header i Footer, kako biste još jednom naglasili vašu poruku.
I ne samo to, header možete da iskoristite da najavite nove proizvode, objavite da ćete nuditi besplatnu isporuku i mnogo toga drugog.
Dokle god je vaša poruka kratka a efektna, dokle god upotpunjuje vašu ideju o tome kako header treba da izgleda da bi pratio estetiku sajta, na dobrom ste putu.
Peter Nappi je istim principom svojim kupcima poručio da će porudžbine preko 100 dolara biti nagrađene besplatnim transportom.
Potrudite se da obrišete predefinisane poruke i poželite dobrodošlicu kupcima u vašoj novoj prodavnici, u svom stilu.
Sada, sve što treba je da ne zaboravite da postavite svoj logo, kao i da se razglasite putem transakcionih mejlova.
Sličnu proceduru treba da pratite kod podešavanja valuta.
Magento će postaviti dolar kao valutu, ali vi morate to da promenite klikom na Configuration, potom General, pa Currency Setup, gde ćete izabrati primarnu valutu i dodati još neke čija će upotreba biti dozvoljena u vašoj prodavnici.
Sledeći korak je personalizovanje email adrese vaše prodavnice.
Vaša prodavnica treba da ima više aktivnih email adresa kako bi uspešno funkcionisala.
Personalizovanje ovih adresa može da vam pomogne da izgradite vezu sa kupcima, pošto je već poznato da kada kupci usled nekog problema nalete na [email protected] često odustanu od kontakta jer smatraju da ih niko neće čuti.
U Magentu možete vrlo jednostavno podesiti email adrese.
Ako zaista želite da pokažete vašim kupcima da ste tu za njih, možete ispratiti ovaj primer i začiniti ga sa sitnim CTA izmenama.
Talking to Paul zvuči mnogo bolje od nekog generičkog mejla kao što je [email protected] ili nešto slično.
Statistike upućuju na slično – tako Campaign Monitor govori da „74 odsto marketara kaže da targetirana personalizacija povećava korisnički angažman”.
I ne samo to, već i dugme Email Paul ulazi u ovu statistiku – „marketari kažu da u 53 odsto slučajeva personalizovana komunikacija sa postojećim kupcima koja aktivno traje srednje do veoma utiče na povećanje prihoda”.
Vrlo je verovatno da će vam kroz poslovanje biti potrebna kontakt forma. U Magentu ju je vrlo jednostavno napraviti.
U meniju sa strane potražite Contacts odakle ćete videti rubriku gde možete omogućiti opciju Contact Us i potom podesiti željeni sadržaj.
Pogledajte sledeće:
Omogućite kontakt formu prostim izborom opcije Yes iz padajućeg menija. Slična procedura se prati pri izboru ko će biti pošiljalac kao i kod izbora templejta mejla.
Primetite da će opcije iz padajućih menija zavisiti od pošiljalaca i templejta koje ste prethodno ubacili u Store Email Adresses i Transactinal Emails.
Pored svega, forma treba da bude funkcionalna.
Uvek možete izabrati ili mailto linkove ili kontakt forme.
Pošto putem mailto linkova ne možemo da pratimo šta se dalje odvija sa kupcem, morate dobro razmotriti koji metod ćete koristiti.
Kontakt forme su lakše za praćenje i pružaju bolju povratnu informaciju.
Ona takođe može imati i druge upotrebe, kao na primer zahvalnica sa promo kodom koju će vaši potrošači sigurno ceniti.
Iskoristite jednostavnost kontakt forme koja će uticati na to da vam se kupci vraćaju i rado posluju sa vama.
Da rezimiramo – kada vodite eCommerce sajt, potrebno je da izbegnete zapuštanje što trenutno deluje sporedno, kao i da preispitate svaku poruku, tekst i dugme.
Čak i najmanji detalji – od prikaza valute do kontakt formi pomažu pri izgradnji jedne velike slike, što je vaša prodavnica.
Napravite od nje remek-delo.
Tekst je originalno objavljen na StuntCoders blogu, a na Startitu ga prenosimo uz dozvolu autora.
Objavio/la članak.
utorak, 10. April, 2018.