Kompanija za digitalno plaćanje, Payoneer, dobila je 180 miliona dolara u rundi E investicija koju su vodili Technology Crossover Ventures (TCV), sa učešćem Susquehanna Growth Equity.
Iako je ova kompanija iz Njujorka profitabilna već tri godine zaredom, dodatni kapital omogućiće im lakši rast i osvajanje tržišta koje je, prema McKinsey & Co. izveštaju, 2014. godine zabeležilo čak 155 triliona dolara B2B plaćanja koja su išla “preko granice”, a gde su prilike za inovaciju velike jer su te transakcije i dalje veoma skupe.
Za VentureBeat, CEO kompanije Skot Galit kaže:
Koristićemo ovaj novac za našu dugoročnu strategiju rasta. Bez obzira na to koliko smo postigli do sada, mislimo da smo i dalje u ranoj fazi izgradnje platforme koja će pomoći digitalnim biznisima i malim i srednjim preduzećima da prebrode izazove koji ih čekaju na putu osvajanja globalnog tržišta. Zbog toga sada dupliramo timove koji su zaduženi za samu tehnologiju i proizvod koji razvijamo.
Scott kaže da su u Payoneeru otvoreni i za mogućnost novih akvizicija i da ne isključuj taj vid rasta kompanije. Ranije ove godine, Payoneer je kupio Armor Payments, kompaniju čija je namera bila da B2B transakcije učini znatno sigurnijim, a koja je danas deo Payoneera.
Tehnologija ove kompanije omogućava malim i srednjim kompanijama da plaćaju i upravljaju fakturama preko interneta umesto putem čekova i papira. Amazon, Google, Airbnb – svi oni koriste Payoneer da plate preduzeća, vlasnike i frilensere koji koriste njihove platforme.
U Srbiji, Payoneer se uglavnom spominje kao alternativa PayPalu koji je često goruća tema, a koriste ga frilenseri i outsourcing kompanije kojima su i bila posvećena dva meetupa koje je Payoneer prošle godine organizovao u Beogradu. Na Facebooku je aktivna i grupa Payoneer Serbia na kojoj možete razmenjivati iskustva korišćenja ovog servisa.
Koristićemo ovaj novac za našu dugoročnu strategiju rasta. Bez obzira na to koliko smo postigli do sada, mislimo da smo i dalje u ranoj fazi izgradnje platforme koja će pomoći digitalnim biznisima i malim i srednjim preduzećima da prebrode izazove koji ih čekaju na putu osvajanja globalnog tržišta. Zbog toga sada dupliramo timove koji su zaduženi za samu tehnologiju i proizvod koji razvijamo.