Konferencija ima za cilj da učesnicima pruži znanje i informacije o marketingu, informacionim tehnologijama, preduzetništvu i inovacijama  i pomogne im da pronađu prilike za unapređenje svoje karijere — praksu u inostranstvu, praksu u kompaniji ili pokretanje sopstvenog startapa.

Teme konferencije

Studenti, u zavisnosti od njihovog interesovanja i fakultetskog usmerenja, mogu da se odluče za jednu od sledećih tema kojoj će prisustvovati na konferenciji:

Koncept konferencije

Učesnici imaju priliku da shvate kako funkcionišu ove oblasti u praksi, kao i da dobiju inspiraciju za rad na svojim idejama. Koncept projekta je podeljen u tri dela:

Powertalks – Govori na početku i kraju svakog dana projekta čiji je cilj da inspirišu sve učesnike projekta, daju im motivaciju i rešenje za njihove probleme sa kojima se suočavaju dok razvijaju svoju ideju.

Workshops – Konferencija obuhvata i interaktivne radionice sa studentima na kojima će kompanije izneti svoja iskustva, stavove i rešenja problema sa kojima se suočavaju u realnosti.

Company circles – Predstavlja metod komuniciranja studenata i predstavnika kompanija. Oni će razgovarati sa predstavnicima, postavljati im konkretna pitanja i rešavati dileme o poslovanju.

Global entrepreneurs — prakse u inostranstvu

Na konferenciji ćete takođe imati priliku da se informišete više o programu stručnih praksi u inostranstvu iz oblasti informacionih tehnologija, marketinga, poslovne administracije i prodaje.

Prijave

Konferencija je namenjena svim zainteresovanim studentima. Prijava je besplatna i traje do 17. oktobra. Možete se prijaviti ovde.