Stara izreka da je kupac uvek u pravu je doživela transformaciju. Osim što je uvek u pravu, mušterija je sada i online. Ako su mušterije na socijalnim mrežama, a jesu onda i prodavci treba da budu. Ako hoće da im ponude iskustvo koje ih izdvaja, moraće da ponude više: kvalitetan i koristan sadržaj bilo kad i bilo gde. Ako jedna kompanija to nudi, a druga ne, odluka o izboru se za kupca nameće sama.
Edukativna radionica na temu prisustva i promocije na digitalnim kanalima pružiće mogućnost predstavnicima malih i srednjih preduzeća da se upoznaju sa osnovim konceptima digitalnog marketinga, strategijama za poboljšanje online prisustva kompanija i specifičnostima pojedinih društvenih mreža.
U saradnji sa Centrom za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacija — ICT Hub iz Beograda, Startit Centar će u Šapcu realizovati ukupno tri radionice, od kojih će prva biti u utorak, 5. marta, sa početkom u 11 časova.
Tokom interaktivne, dvočasovne radionice polaznici će imati priliku da saznaju kako odabrati odgovarajuće kanale komunikacije u odnosu na delatnost poslovanja i ciljnu grupu, kao i kako unaprediti postojeće i kreirati bolji sadržaj i novu strategiju kroz praćenje ostvarenih rezultata.
Agenda
- Predstavljanje predavača, dobrodošlica polaznicima
- Digitalni marketing kao deo sveobuhvatne strategije digitalne transformacije
- Značaj sadržaja i kako ga kreirati, primeri dobre i loše primene sadržaja
11:00 – 12:30
- Web stranica kao baza vašeg sadržaja i srž online prisustva — šta sve jedna web stranica treba da sadrži
- Specifičnosti najvažnijih društvenih mreža, kako se na njima oglašavati i šta je native content
- Oglašavanje na Google-u
- Alati za praćenje rezultata i automatizaciju objava
12:30 – 12:45
Pauza
Analiza online prisustva jedne lokalne kompanije na praktičnom primeru:
- Pregled web sajta i društvenih mreža
- Zajednička diskusija i analiza jakih i slabih tačaka online prisustva
12:45 – 13:20
Kompanije iz primera
- Prostori za izmene i poboljšanje online prisustva kompanije iz primera
O predavaču
Jelena Nenadić Mihajlović je projektni koordinator u ICT Hub-u i ima skoro decenijsko agencijsko i freelance iskustvo u marketingu na društvenim mrežama, content makretingu i kreiranju brend imidža. Pre nego što se pridružila ICT Hub timu, Jelena je bila suosnivač i direktor marketinga srpskog startapa Sport.Fund, a takođe je radila i u internet marketing agencijama.
Prijava
Radioca online marketinga će biti održana u utorak, 5. marta, sa početkom u 11 časova u šabačkom Startit Centru (Karađorđeva 27). Učešće je potpuno besplatno, a svoj dolazak zainteresovani mogu potvrditi putem online prijave preko ovog linka.