IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Iako je pet puta skuplje pridobiti novog kupca nego zadržati starog, prosečan biznis u toku godine izgubi više od 70% postojećih mušterija.
Dvočasovna interaktivna radionica ponudiće odgovore na pitanja zašto kupci odlaze i kako ih zadržati, ali i privući nove. Radionica će biti održana u ponedeljak, 22. aprila, sa početkom u 15 časova.
Predavanje je namenjeno vlasnicima malih i srednjih preduzeća, ali i zaposlenima koji žele da razumeju interakcije koje mušterija ima sa svojim brendom i da otkriju kako iste unapredili.
Nekada se kvalitetan odnos sa kupcima ostvarivao kroz repetitivnu kupovinu na istom mestu, što je za posledicu imalo da je prodavac kroz vreme razvijao personalizovani odnos sa kupcima. Danas, kada se prodaja seli na internet i u šoping centre sa velikom fluktuacijom ljudi, i kada se navike i potrebe potrošača konstantno menjaju, neophodno je kupca postaviti u centar poslovnog modela i fokusirati se na njegovo zadovoljstvo.
Predavanje će posetiocima približiti alat koji malo ko uspešno koristi — Customer Journey Map (mapiranje korisničkog putovanja). Customer Journey predstavlja put koji klijent prelazi od istraživanja, preko komuniciranja, odlučivanja i uspostavljanja odnosa sa kompanijom, do same kupovine.
Cilj predavanja je da se, kroz primere dobrih i loših praksi u radu sa kupcima, napravi korisničko iskustvo koje će od potencijalnog kupca napraviti vernu mušteriju, ali i budućeg ambasadora brenda. Predavanje će se fokusirati na najbitnije elemente mape korisničkog putovanja. Neke od tema kojima ćemo se baviti su: kreiranje i praćenje „savršenog“ kupca, analiza interakcije kupca sa brendom, ilustracija emocija, najbolji alati za kreiranje mape, primeri iz prakse, B2B vs B2C mape, itd.
Luka Prišunjak je iz građevinske industrije prešao u startup svet i bavi se validacijom biznis ideja i pomaže kompanijama da otvore nova tržišta i nađu nove kupce. Poslednje tri godine radi za Swisscontact na projektu koji razvija domaću startup zajednicu u sklopu kog je imao priliku da radi sa preko 200 firmi iz gotovo svih industrija. Njegov fokus je Customer Development, koji predstavlja način na koji validirate poslovnu ideju i dođete do prvih klijenata. Ova metologija je postala standard kako u malim startap timovima tako i u velikim korporacijama.
Predavanje u Šapcu će biti održano u ponedeljak, 22. aprila, sa početkom u 15 časova u prostorijama Startit Centra, koji se nalazi na adresi Karađorđeva 27 (prvi sprat). Svoj dolazak možete potvrditi putem online prijave preko ovog linka.
Objavio/la članak.
četvrtak, 11. April, 2019.