IT Industrija
![](https://startit.rs/wp-content/themes/startit/assets/iti/logo.svg)
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Događaj će biti održan u utorak, 5. novembra, sa početkom u 18 i 30.
U utorak, 5. novembra, u beogradskom Startit Centru biće održan Belgrade Product meetup sa početkom u 18 i 30 časova.
Produkt-market fit je krajnji cilj koji svaki startap treba da dostigne, kao i svaka kompanija koja lansira proizvod, bez obzira na svoju veličinu. To znači da je proizvod na tržištu na kom postoji potražnja za njega i da proizvod uspešno ispunjava tu potražnju.
Kako bi se dostigao ovaj cilj, prvi korak je izbacivanje MVP-a (minimum viable product) na tržište. Većina padne na ovom prvom koraku tako što ili ne napravi MVP ili uloži previše vremena, truda i novca u njega tako da ne može ni da izađe na tržište.
Ovo predavanje će predstaviti koncepte opisane u knjizi predavača „Od ideje do proizvoda” koji se fokusiraju na plasiranje pravog MVP-a na tržište — proizvoda koji će obezbezditi sredstva da se uđe u tržišnu trku.
Ivan Trajković je osnivač kompanija Ivan Agency (produkt dizajn studio u Beogradu), Engineers (konsulting kompanija za razvoj softvera u Londonu i Beogradu) i GameTime (SaaS sports-tech startapa u Londonu).
Pošto je sa kompanijom Engineers video mnogo startapa koji su propali usled loše dizajniranog proizvoda i neistestiranih MVP-jeva, Ivan Agency je osnovan sa ciljem da smanji procenat pomenutih promašaja.
Belgrade Product meetup će biti održan 5. novembra u 18 i 30 časova u beogradskom Startit Centru (Savska 5). Učešće je besplatno, ali prijava obavezna na sledećem linku.
Objavio/la članak.
ponedeljak, 28. Oktobar, 2019.