Nove investicije u indijsko internet tržište — VerSe Innovations uzeo još jednu investiciju od $100 miliona

Kompanija je kreirala popularnu platformu za prikupljanje vesti, Daily Hunt, i aplikaciju za kratke videe Josh.

prenosimo
09/02/2021

Indijska kompanija VerSe Innovations, matična kompanija popularne platforme za prikupljanje vesti Daily Hunt, uzela je investiciju od 100 miliona dolara. Ova vest dolazi samo dva meseca nakon što su Google, AlphaWave i Microsoft uložili preko 100 miliona dolara u VerSee Innovations i time je doveli do statusa jednoroga.

Daily Hunt je popularna aplikacija za vesti i zabavu koja svakodnevno opslužuje više od 285 miliona korisnika na 14 lokalnih jezika u Indiji. VerSe Innovation je takođe matična kompanija aplikaciji za kratke videe Josh, koja je nastala nakon što je Nju Delhi prošle godine zabranio TikTok. Prema rečima VerSee kompanije, ova aplikacija ima preko 85 miliona aktivnih korisnika mesečno — od kojih 40 miliona koristi aplikaciju svakodnevno — i prikazuje preko 1,5 milijardi video reprodukcija svakoga dana.

Kompanija je izjavila da planira da iskoristi novu investiciju kako bi dodatno unapredila aplikaciju Josh.
Indija je drugo najveće svetsko tržište interneta, a pandemija je dodatno ubrzala digitalizaciju i potrebu za korišćenjem interneta. Predviđa se da će indijsko internet tržište vredeti 639 milijardi dolara do 2030. godine, pa verujemo da će se trend investiranja u digitalne kompanije u Indiji nastaviti i u narednom periodu.

Izvori: Tech Crunch, Entrepreneur India

prenosimo

Objavio/la članak.

utorak, 9. Februar, 2021.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

Join us @ Hot AI Summer