Podržimo domaći Nordeus u finalu za najbolju digitalnu kampanju u Evropi — Glasajte do 22. septembra

Kampanja koja je povećala preuzimanje Top Elevena za 65% ušla je u finale za Lovie nagradu.

Marija Gavrilov
16/09/2016

Kompanija Nordeus je juče obznanila da je njihova Head vs. Heart Euro 2016 ušla u finale ovogodišnje Lovie nagrade za “Najbolju digitalnu kampanju” u kategoriji online oglašavanja.

Ideja kampanje bila je da privuče što više ljubitelja fudbala da kroz Top Eleven preuzmu aktivnu ulogu menadžera fudbalskog tima, u periodu kada je ovaj sport bio u jeku popularnosti — tokom Evropskog prvenstva.

Kampanja je počela dan pre početka prvenstva, a završila se nedelju dana nakon završetka takmičenja; bila je zapažena i po tome što se u jednom od videa tokom kampanje pojavljuje i Žoze Murinjo u ulozi podmetača skrivene kamere.

Kako je preneo Think with Google, kampanja je bila izuzetno uspešna, sa 4 miliona YouTube pregleda, 10 miliona pregleda kroz ostale kanale komunikacija, preko 50 000 deljenja videa, što je “rezultiralo velikim porastom preuzimanja aplikacije”.

Tokom turnira, kampanja je proizvela 200 000 direktnih AdWords konverzija i milion preuzimanja — porast od 65% u instalacijama tokom prethodnog meseca.

Glasajte za Nordeus!

Kako se navodi u saopštenju, misija Lovie nagrade je u prepoznavanju jedinstvene prirode evropske internet zajednice — digitalnih i kreativnih mreža, izdavača, kulturnih i političkih organizacija i individualnih stvaralaca.

Za Nordeus možete glasati brzinskim prijavljivanjem ovde do 22. septembra.

Uz to, više o kampanji i koracima koji su doveli do uspeha moći ćete da čitate naredne nedelje.

Marija Gavrilov

Objavio/la članak.

petak, 16. Septembar, 2016.

IT Industrija

🔥 Najčitanije