Najbolji pitch How to Weba – domaći startap DataMaid

Jovana Milićević - 21. Novembar, 2013.

U okviru How To Web konferencije, koja se juče i danas održava u Bukureštu, održava se i Startup Spotlight, takmičenje za startape.

Među 32 startapa koji su se pojavili u finalu i imali priliku da se takmiče za glavnu premiju od 10.000 dolara, su i dva domaća startapa, a jedan od njih, DataMaid, dobitnik je nagrade The Best Pitch.

Pored nagrade u vrednosti od 2.000 dolara, iz Data Maida kažu da su dobili odlične povratne informacije na svoj pitch, a među njima i onu koja kaže da je DataMaid novi Tumbrl, kaže nam Katarina Popović, jedan od osnivača ovog startapa.

DataMaid je domaći startap koji stoji iza alata za kreiranje i brzo objavljivanje multimedijalnog sadržaja, a u okviru takmičenja Startup Spotlight imali su priliku da pitch-uju pred predstavnicima 12 akceleratora.

Data Maid omogućava kreiranje i čuvanje multimedijalnih beleški, njihovo jednostavno organizovanje, kao i objavljivanje na blogu ili društvenim mrežama. Sve snimljene beleške se čuvaju na vebu, u timeline formatu, koji olakšava bržu i lakšu selekciju, formiranje priče i jednostavno deljenje na društvenim mrežama ili objavljivanje na blogu.

Ovaj startap bio je polaznik prve generacije Startap Akademije, a pre par meseci primio je prvu seed investiciju od bugarskog Elevena.

Kako izgleda DataMaid timeline sa How to Web konferencije, pogledajte na http://www.datamaidapp.com/htw/#.

 Photo: Dragos Asaftei, How to Web