Mad Head Games meetup o kreiranju 3D karaktera

Na predavanju Saše Ristića će biti predstavljen i objašnjen tok kreiranja 3D karaktera — od ideje i koncepta, modelinga, UV mapiranja, teksturisanja, osvetljenja i rendera, uz osvrt na upotrebnu vrednost Zbrusha, Photoshopa, KeyShota, 3D Maxa i Maya-e.

Tanja Mladenović
24/02/2016

Sledećeg ponedeljka u Startit Centru možete poslušati Sašu Ristića Kriegera koji će pričati o tome kako kreirati 3D karakter u filmskoj i gejming industriji.

Saša Ristić Krieger je Character artist, trenutno na poziciji Executive 3D artist u studiju Mad Head Games, njegov portfolio možete videti ovde.

Saša će prisutnima predstaviti  celokupan proces izrade 3D karaktera koristeći programe kao što su  Zbrush, Photoshop, KeyShot, 3D Max i Maya.

Na predavanju će biti predstavljen i objašnjen tok kreiranja 3D karaktera — od ideje i koncepta, modelinga, UV mapiranja, teksturisanja, osvetljenja i rendera, uz osvrt na upotrebnu vrednost alata koje koristi i koju mu olakšavaju rad.

Biće prikazan i timelapse Sašinog rada vajanja karaktera koristeći Zbrush, gde će prisutni videti celokupan proces produkcije od koncepta, skice, ubacivanja tekstura i optimizacije modela.

Tanja Mladenović

Objavio/la članak.

sreda, 24. Februar, 2016.

IT Industrija

🔥 Najčitanije