IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Na predavanju Saše Ristića će biti predstavljen i objašnjen tok kreiranja 3D karaktera — od ideje i koncepta, modelinga, UV mapiranja, teksturisanja, osvetljenja i rendera, uz osvrt na upotrebnu vrednost Zbrusha, Photoshopa, KeyShota, 3D Maxa i Maya-e.
Sledećeg ponedeljka u Startit Centru možete poslušati Sašu Ristića Kriegera koji će pričati o tome kako kreirati 3D karakter u filmskoj i gejming industriji.
Saša Ristić Krieger je Character artist, trenutno na poziciji Executive 3D artist u studiju Mad Head Games, njegov portfolio možete videti ovde.
Saša će prisutnima predstaviti celokupan proces izrade 3D karaktera koristeći programe kao što su Zbrush, Photoshop, KeyShot, 3D Max i Maya.
Na predavanju će biti predstavljen i objašnjen tok kreiranja 3D karaktera — od ideje i koncepta, modelinga, UV mapiranja, teksturisanja, osvetljenja i rendera, uz osvrt na upotrebnu vrednost alata koje koristi i koju mu olakšavaju rad.
Biće prikazan i timelapse Sašinog rada vajanja karaktera koristeći Zbrush, gde će prisutni videti celokupan proces produkcije od koncepta, skice, ubacivanja tekstura i optimizacije modela.
Objavio/la članak.
sreda, 24. Februar, 2016.