MediaToolkit pobedio na WebFest.ME startap takmičenju i ide na TechCrunch Disrupt 2013.

Zagrebački MediaToolkit je pobedio na WebUp takmičenju startapa WebFest.ME festivalu i kao nagradu dobija učešće na TechCrunch Disrupt konferenciji naredne godine. MediaToolkit je alat za praćenje popularnosti sadržaja na društvenim mrežama, pre svega na Facebooku i skoro je dobio značajno unapređenje sa 2.0 verzijom aplikacije. Filip Topol, koji je predstavljao startap u Budvi je sa

Vukašin Stojkov
21/09/2012

Zagrebački MediaToolkit je pobedio na WebUp takmičenju startapa WebFest.ME festivalu i kao nagradu dobija učešće na TechCrunch Disrupt konferenciji naredne godine.

MediaToolkit je alat za praćenje popularnosti sadržaja na društvenim mrežama, pre svega na Facebooku i skoro je dobio značajno unapređenje sa 2.0 verzijom aplikacije.

Filip Topol, koji je predstavljao startap u Budvi je sa nama podelio utiske o pobedi:

Uf, osjećaj je sjajan. I zato što je to prvo natjecanje ove vrste, i zato što nam je prva nagrada ali, najvažnije, i kao još jedna validacija ideje. Svi u Zagrebu su ludi, pratili su stream.

Što se tiče Njujorka, cilj nam je najbolje to iskoristiti. Validirati ideju i dobiti feedback, pričati sa što više ljudi i pokušati što više se umrežiti unutar medijske industrije. Ali najviše steći jedno genijalno iskustvo.

Čestitamo pobedničkoj ekipi, o ispod možete videti video prezentaciju ovog servisa i zvanično saopštenje organizatora.

Drugog dana konferencije Web Fest .ME 2012 u Budvi izabran je pobednik Web-Up .ME. Pobednik Web-Up. ME takmičenja je Mediatoolkit (http://www.mediatoolkit.com/).

Stručni žiri koji su činili Rajan Freitas (about.me), Karolina Rosi (start-up Chile) i Berislav Lopac (Hrvatska mreža poslovnih anđela, CRANE) imao je težak zadatak da odabere prvog pobednika Web-Up .ME. U finalu su se pored pobednika našli i odlični Vet-Cloud i Moja garaža, ali samo je jedan mogao da ponese titulu najboljeg.

Pobednik je kao nagradu dobio priliku da otputuje na Tech Crunch Disrupt u Njujork u maju 2013. gde će imati svoj štand u aleji preduzetnika i moći će da dođu u kontakt sa značajnim investitorima. Pored toga svi izlagači na Aleji preduzetnika imaju šansu da se domognu i TC Disrupt Battlefield takmičenja gde se bori za glavnu nagradu od 50,000 američkih dolara (USD) i priliku da ponese Disrupt Kup.

Vukašin Stojkov

Objavio/la članak.

petak, 21. Septembar, 2012.

IT Industrija

🔥 Najčitanije