MailMill veruje da je vreme za (r)evoluciju elektronske pošte, prijavite se za betu već sada

Od kako je Gmail uzdrmao svet elektronske pošte do danas, konsenzus je među većinom korisnika koji se svakodnevno sreću sa stotinama poruka, da je potrebna inovacija i (r)evolucija na ovom polju. Problem sa današnjim mejlom koji identifikuju poslovni i svi drugi korisnici koji ga aktivno koriste može se podeliti u dve celine. Prva se tiče

Ivan Vesić
02/11/2012

Od kako je Gmail uzdrmao svet elektronske pošte do danas, konsenzus je među većinom korisnika koji se svakodnevno sreću sa stotinama poruka, da je potrebna inovacija i (r)evolucija na ovom polju.

Problem sa današnjim mejlom koji identifikuju poslovni i svi drugi korisnici koji ga aktivno koriste može se podeliti u dve celine.

Prva se tiče komunikacije sa ljudima, načina na koji se korenspodencija prikazuje, kako se pristupa zakačenim fajlovima i sl. Ovde se sve vrti oko brzine, jednostavnosti i efikasnosti komunikacije. Google i ostali su uradili puno integrišući Google dokumenta i druge servise, ali se sve više čini da je mejlu potebna logika društvenih mreža i chatovanja, tj. bolje korisničko iskustvo.

S druge strane, tu su ostali mejlovi koji “nisu baš spam”, tj. newsleeter poruke, koje su se nekako nakupile godinama, sve u većoj meri što je vaš nalog stariji. Većinu ovih izvora ste verovatno sami odabrali da pratite, pa vam samim tim i donose korisne informacije, ali se vrednost gubi imajući u vidu način na koji se takav mejl tretira od strane samih e-mail servisa. Konkretno, Gmail je dosta uradio na polju identifikovanja prioritetnih mejlova i prikaza, ali su ovim potezom “nelični” mejlovi stavljeni u drugi plan.

MailMIll je startap iz Budimpešte čiji je moto “Your inbox is full of awesomeness. Let us show you”.

Ideja iza startapa je da promeni način na koji se prikazuje e-mail uz upotrebu vašeg postojećeg mail naloga, a trenutni fokus je upravo na “neličnoj” pošti, dok je ideja da MailMill postane kompletno rešenje za bolje e-mail iskustvo.


 

Jedan od osnivača ovog startapa, Piter Varga, za Startit objašnjava osnovnu pretpostavku MailMill-a:

Trenutno način konzumiranja mejla je dosadan. MailMill donosi moderno iskustvo u stilu vremenske linije na Fejsbuku. Dodatno, mi razumemo i sadržaj, tako da dodajemo i kontekst i sve prikazujemo kroz pregled po različitim temama.

Na ideju su došli zahvaljujući podeli mejla na lični i ostale koji mogu da uključe newsletters, dnevne dilove, sve što je komercijalno, notifikacije, konfirmacione mejlove itd.

Sem što prikazuje na korisniji, zanimljiviji i relevantniji način “nelične” mejlove, MailMill takođe može i da “očisti” i vaš inbox od istih:

Na MailMill možete da povežete vaše postojeće naloge, a mi ćemo “povući” one mejlove koje možemo da razumemo i prikažemo. Korisnici mogu da odluče da li da sakrijemo ovakve mejlove u njihovom postojećem inboxu, koji trenutno koriste.

Sem timeline pregleda koji je bogat bojama, slikama i relevantnim sadržajem, postoji i pregled po specifičnim kategorijama, gde se mogućnosti razlikuju zavisno od toga da li se radi o dnevnim dilovima, komercijalnim ponudama, transkacijama vezanim za putovanja, servisima za traženje posla, vestima…

Postoji mogućnost da, na primer, pogledate sve vaše online transakcije, te da lako ponovite istu kupovinu. Kontrolni centar omogućava laku aktivaciju ili deaktivaciju izvora. U ovom trenutku, treba pomenuti i da će MailMill biti besplatan.


Tim iza ovog startapa ima viziju kako bi elektronska pošta trebala da izgleda. Po njihovom mišljenju, najpre treba razdvojiti lične i ostale mejlove, a zatim pružiti bolji kontekstualni prikaz, koji zavisi od vrste sadržaja. Iako su fokusirani na “ostale mejlove”, pripremaju inovaciju i za ličnu korenspodenciju, koja bi više trebala da liči na chatovanje.

Lična konverzacija je pogodnija za prikaz koji liči na chat dok je za sve ostalo ključ prikazivanje konteksta uz sadržaj.

MailMill je učestvovao na Seedcampu u Budimpešti, a za ovaj događaj kažu da im je pomogao da dobiju odgovore na “goruća pitanja” koja su ih mučila. Sada pažljivo planiraju sledeće korake.

Trenutno u zatvorenoj beta fazi, MailMill se sprema da se otvori za veći broj ranih usvajača. Ako želite da probate MailMill to možete uraditi ovde, a Piter je obećao prioritet za korisnike koji se prijave putem Startitovog linka, pogotovo ako interesovanje bude zadovoljavajuće :)

Ivan Vesić

Objavio/la članak.

petak, 2. Novembar, 2012.

IT Industrija

🔥 Najčitanije