Treći Mad Head Games meetup o produkciji i implementaciji zvuka u video igrama

Dimitrije i Nikola će govoriti o specifičnosti casual igara u pogledu njihove tematike, vizuelne estetike i ciljne publike, kao i o tome kako ovi aspekti utiču na proces dizajna zvuka.

Marija Gavrilov
06/06/2016

Dimitrije Cvetković i Nikola Lukić, dizajneri zvuka iz Mad Head Games-a, održaće predavanje 13. juna od 18h o svojim iskustvima u produkciji i implementaciji audio sadržaja za video igre.

Dimitrije i Nikola će govoriti o specifičnosti casual igara u pogledu njihove tematike, vizuelne estetike i ciljne publike, kao i o tome kako ovi aspekti utiču na proces dizajna zvuka.

Biće opisan način rada koji je Mad Head Games audio tim usvojio kao standard, sa fokusom na softverske alate za montažu / dizajn zvuka (Pro Tools) i MadBox engine (originalni game engine razvijen od strane Mad Head Games), u kom se vrši implementacija.

MHG Sound - Start it (1)

Takođe će biti objašnjen postupak implementacije zvuka u još dva različita okruženja: Unreal Engine i Unity, i biće predstavljene prednosti i mane ovih okruženja kada je u pitanju kompleksnija manipulacija zvukom.

Meetup će se održati u Startit Centru, Savska 5, a svoje prisustvo možete prijaviti ovde:

 

 

Marija Gavrilov

Objavio/la članak.

ponedeljak, 6. Jun, 2016.

IT Industrija

🔥 Najčitanije