Prošle nedelje, društvena mreža za profesionalce, LinkedIN konačno je dodala social integraciju. Posle uvođenja like, comment i share funkcija, LinkedIN je lansirao i svoj novi dizajn. Izmenjena naslovna strana sada podseća na Facebook ili Google+.

Ovo je najnačajniji deo inicijative LinkedIN-a da poboljša korisničko iskustvo. Kompanija je ranije predstavila i izmenjenu mobilnu aplikaciju.

Iza promena stoji želja LinkedIN-a da postane web destinaciju koju njenih 160 miliona korisnika posećuju dnevno, a ne tek povremeno.

Imajući u vidu da i Facebook planira da uđe u poslovne vode, te da u okviru svoje mreže lansira proizvod za povezivanje profesionalaca i pronalaženje poslova na osnovu social integracije, potezi LinkedIN-a ne čude.

Međutim, glavni razlog za promene leži u činjenici da je poslovna društvena mreža ranije pretrpela značajan udarac kada je Twiiter raskinuo ugovor o sindikaciji tvitova, pa je feed za aktivnost LinkedIN-a izgubio značajan izvor saobraćaja.

Da li ste na LinkedIN-u? Šta mislite o promenama?