IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Kampovi za klince koji žele da nauče sve tajne ovog Youtube zanata dostupni su za samo 300 do 1000 dolara nedeljno.
Počinje leto. Kraj školske godine, a vaše dete sa prosekom iznad granice koju ste mu postavili. Nema ukore ni preterane ispade. Gledate ga onako neosunčanog posle jesenjih kiša, zimskih snegova i svirepog proleća. Ovo dete, mislite, zaslužuje nagradu. Ovo dete, odlučujete, dobiće letnji odmor koji će pamtiti čitavog života.
Da li uopšte treba razmišljati? Poslaćete ga u kamp za jutjubere. Blago ovom detetu.
Kako mnogi mediji prenose, u poslednje vreme su počeli da niču letnji kampovi u koje možete da pošaljete svoju milu nejač. Ona će tamo steći niz znanja i veština iz profesije influensera. Naučiće kako da snimaju video materijal, naučiće kako da obrađuju zvuk ne bi li ispunili sve više standarde koje korisnici platforme postavljaju. Ali, najvažnije od svega, naučiće kako da stvore lični brend.
Osmeh na lice vaše buduće zvezde možete staviti za 300 do 1000 dolara nedeljno. Ako uzmete u obzir da jutjuberi koji imaju između 50 000 i 100 000 pratilaca mogu da zarade između 500 i 1000 dolara po videu, morate priznati da nije skupo. Bez ulaganja nema ni obrta.
U intervjuu za CTV News Džef Gadvej, suosnivač Galvanize Worldwide-a, rekao je da ne vidi ništa loše u ovoj ideji. Štaviše, vidi mnogo dobrog. On se ni ne čudi što su se ovi kampovi pojavili, budući da se očekuje da tržište influensera dostigne vrednost od 10 milijardi do 2022. godine. Bitno je ne shvatiti Džefa pogrešno. Pare nisu najveća vrednost za njega. Najveća vrednost je što će deca naučiti da koriste alate i što će naučiti da se prilagode modernom digitalnom okruženju i osposobiti se da postanu uspešni u njemu.
Predviđa se i da će do 2022. čak 82% internet saobraćaja biti u video formi. Džef je ovde ugledao dodatne benefite kampova. Deca će naučiti kako da budu opuštena pred kamerom, kako da artikulišu, da budu jasni i precizni, da stvore i odbrane argument. Sve te stvari će im zatrebati i pomoći kad tad.
S druge strane, Dena Haulija, tech editor-a na Yahoo Finance-u, karakterišu tradicionalnije vrednosti. On, naravno, ne vidi ništa loše u tome da deca nauče da koriste Youtube. Međutim, smatra da je veoma loše da se klinci koji često imaju manje od 13 godina podstiču da kače svoje snimke po internetu. Neki od ovih kampova primaju pulene i od po devet godina, što je dosta ispod minimuma od 13 godina koji je Youtube postavio pri otvaranju naloga.
Den Hauli predstavlja one koji misle da dete na letnjem raspustu treba malo da se odmori od Youtube-a na kome je verovatno proveo čitavu godinu, da vidi kako izgleda priroda i malo možda i potrči.
Komentar ako podržavate kampove, share ako ste protiv.
Objavio/la članak.
petak, 24. Maj, 2019.