Lanac prodavnica pravi nagradnu igru za zaposlene — ako plešu na TikToku moći će da rade više na Crni petak

GameStop prodavnica koja pobedi u izazovu dobiće „dodatnih 10 radnih sati” tokom Crnog petka.

Najveći svetski lanac prodavnica video-igara, GameStop, dozvoliće svojim zaposlenima da se takmiče u TikTok plesnom izazovu kako bi dobili priliku da osvoje dodatne smene na „Crni petak”, piše Kotaku.

Kompanija je tražila od prodavnica da im pošalju najbolje #redwinechallenge klipove, u kojima radnici kreativno igraju uz pesmu „Red Red Wine”. Poslovnica koja pobedi dobiće Amazon Echo 8, Echo Auto, i Visa poklon karticu na 100 dolara sa „dodatnih 10 radnih sati” tokom Crnog petka.

Budući da su prodavnice ograničene u broju radnika koje mogu da angažuju, pobednička radnja će dobiti mogućnost da plati zaposlene za dodatnu pomoć tokom verovatno najprometnijeg perioda godine.

Crni petak je neformalni naziv za prvi petak nakon Dana zahvalnosti u SAD, koji se smatra početkom božićne šoping sezone. Tada veliki broj prodavnica daje popuste na svoje proizvode, pa mase kupaca hrle u njih kako bi uštedeli koji dolar. Neretko se ovi dani završe sa brojnim incidentima, a u prethodnih 12 godina je došlo do ukupno 108 povreda i čak 11 smrti.

Koliko god Crni petak bio stresan za poslovođe i radnike prodavnica, on je uvek prilika da se odlično zaradi. Analitičari predviđaju da će se tokom ovogodišnje praznične sezone u SAD potrošiti približno bilion dolara na kupovinu. Zbog pandemije, očekuje se da će više od 190 milijardi činiti onlajn šoping.

Međutim, radnje sa nedovoljnim brojem zaposlenih, kao i neplaćeni prekovremeni rad, predstavljaju ozbiljan problem svake godine.

„Radni sati su oduvek bili osetljiva tema za menadžere. Oni uglavnom na raspolaganju imaju striktan broj sati rada koji su dodeljeni radnicima, pa sami rade previše i vode prodavnice sa ograničenom pomoći”, izjavio je bivši zaposleni GameStop-a za Kotaku.

Ova praznična sezona je vrlo bitna za najveći lanac prodavnica video-igara. Oni su imali probleme i pre pandemije, pošto je poslednjih godina povećana onlajn prodaja igara.

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Marko Marković

Unesite termine za pretragu