Kupovinom MojeGaraže Infostud konsoliduje tržište i sprema se za rast

Infostud je u sredu objavio kupovinu sajta Moja garaža, zajednice ljubitelja i vlasnika automobiila koja sadrži opsežnu bazu vozila sa slikama, ocenama i komentarima. Na ovaj način Infostud ojačava pristup na onlajn tržištu auto sadržaja na kome je prisutan sa Polovnim automobilima, po Gemiusu četvrtog najposećenijeg sajta u Srbiji sa 120 miliona pregleda na mesečnom

Vukašin Stojkov
05/06/2012

Infostud je u sredu objavio kupovinu sajta Moja garaža, zajednice ljubitelja i vlasnika automobiila koja sadrži opsežnu bazu vozila sa slikama, ocenama i komentarima.

Na ovaj način Infostud ojačava pristup na onlajn tržištu auto sadržaja na kome je prisutan sa Polovnim automobilima, po Gemiusu četvrtog najposećenijeg sajta u Srbiji sa 120 miliona pregleda na mesečnom nivou.

Baza sajta Moja garaža sadrži više od 50.000 modela automobila, ima više od 7.000 registrovanih korisnika i gotovo 4.000 opisa automobila iz ličnog iskustva korisnika. Osnivač sajta je domaći Vibe network koji će nastaviti da radi na razvoju sajta za potrebe novih vlasnika.

Infostud je jedna od najvećih i najuspešnijih srpskih kompanija koje svoje poslovanje zasnivaju na Internetu, sa milion i po evra prihoda tokom 2011. godine i 80 zaposlenih.

Sa jednim od osnivača ove firme, Branimirom Gajićem, smo se sreli na Danube.IT konferenciji što je bila dobra prilika da popričamo o ovoj akviziciji.

U saopštenju si rekao da je ovo logičan korak za Infostud, kako je došlo do akvizicije?

Osetili smo potrebu da povećamo interakciju sa posetiocima, da im stvorimo prostor za razgovor, za diskusiju o onome što se nalazi na sajtu. Analizirali smo razne opcije od akvizicije do stvaranja softvera od nule.

Moja garaža je odgovarala našim potrebama i imala tim koji je posvećen proizvodu i zajednici. Da smo krenuli sa našim rešenjem moglo je doći do jake borbe na tržištu, a zaista nije bilo potrebe za tim.

Seli smo sa ekipom Moje garaže, videli smo da nam se vizije potpuno poklapaju i nadopunjuju i u roku od mesec i po – dva smo se dogovorili o svemu.

Koliko je dobar auto biznis na Internetu? Da li postoji još neki ugao koji fali na domaćem vebu kada je ova oblast u pitanju?

Svaki biznis gde se napravi jasan model koji odgovara na tržišne potrebe je dobar biznis, mi smo zadovoljni sa ovim.

Automobili su svakodnevica života i svakodnevna potreba, te jako interesantna stvar za veliki broj muškaraca (i deo dama). Tema je veoma zanimljiva i o njoj ljudi vole da pričaju i čitaju što je uvek dobra osnova za poslovni model.

Mislim da domaćem tržištu nedostaje jedan dobar onlajn auto magazin, postoje rubrike, manji sajtovi, ali ništa zaokruženo.

Budući da posedujete značajan know-how i resurse za širenje, da li ste razmišljali o nastupu na globalnom tržištu?

U ovom trenutku razvijamo postojeće biznise i zaokružujemo ih. Nastupamo u četiri vertikale i uspešni smo lideri u svakoj od njih. Ne bismo, za sada, ulazili u novu vertikalu, kada se uslovi za to stvore rado ali ne u bliskoj budućnosti. Posle faze konsolidacije dolazi faza rasta.

I zašto ne probati nešto na inostranom tržištu? Ne bih mogao da kažem da ćemo to i uraditi, ali, zašto da ne.

Vukašin Stojkov

Objavio/la članak.

utorak, 5. Jun, 2012.

IT Industrija

🔥 Najčitanije