Petar Atanasovski je vođa Customer Happiness tima u GoDaddy Belgrade kancelariji, zadužen je za brigu o iskustvu ManageWP korisnika, razvoj članova svog tima, poslovnih procesa i proizvoda koji će WordPress profesionalcima iskustvo učiniti još boljim.
Petar je, takođe, stariji brat, alumni AIESECa Srbije, zaljubljenik u vaterpolo, vreme provedeno na vodi, čamce i gitare, matematičar i programer po struci. Tražio je način kako da spoji ljubav prema programiranju sa razvojem ljudi i proizvoda, a upravo to mu se desilo kada je počeo da se bavi vođenjem Customer Happiness tima.
Hardware
Za rad u kancelariji koristim MacBook Pro (15-inch, 2016) uz Dell P2715Q monitor, Apple Magic Mouse, Magic Keyboard i Bose SoundLink on-ear Bluetooth slušalice.
Kod kuće koristim iMac (27-inch, Mid 2011), a u pokretu su najčešće dovoljni iPhone 7+ za komunikaciju, kao i Apple Watch za notifikacije u svakom trenutku. iPad Air 2 koristim najviše za čitanje, ponekad se zanosim da ću da radim nešto sa njega, ali to se obično završi uključivanjem laptopa. Navikao sam na MacOS i iOS, a briga o korisnicima i vođenje tima su takvi da je neophodno biti uvek dostupan.
Software i alati
Najveći deo posla bazira se na WordPressu, te je PHP dominantan, a kada radim određeni development, najčešće koristim WebStorm.
ManageWP koristim i u privatne svrhe za održavanje svih svojih WordPress sajtova. Iako imamo dosta naših rešenja koja smo razvili za različite alate, često istražujemo i ona koja bi mogla da nam pomognu u našem radu s obzirom na to da većina tih alata nije vezana za našu osnovnu delatnost.
Komunikacija
- Slack – za internu komunikaciju u firmi, ali i za diskusije u različitim zajednicama (ko koristi Slack i zanima ga Customer Happiness, može me kontaktirati kako bi se pridružio našoj zajednici u Srbiji na ch-rs.slack.com).
- Help Scout – za komunikaciju sa korisnicima, oslanja se na mejl komunikaciju, poseduje svoje integracije sa drugim alatima i API koji nam omogućava da pravimo naše integracije. Takođe, imaju sjajan blog.
- TweetDeck – za praćenje aktivnosti i pominjanja različitih Twitter naloga, ovo nam omogućava da odgovaramo svi sa naših privatnih profila korisnicima koji označe ManageWP nalog. Na taj način korisnici vide da iza svakog odgovora stoji osoba, i trudimo se da u svim interakcijama negujemo taj lični odnos.
- Intercom – alat koji koristimo za onboarding novih korisnika, omogućava nam da šaljemo personalizovane poruke različitim grupama korisnika, kao i da segmentiramo korisnike u nekoliko klikova na osnovu njihovih aktivnosti u okviru proizvoda. Uskoro planiramo da uvedemo i real time (live chat) podršku koristeći Intercom.
- Zoom – za video i konferencijske pozive sa kolegama iz Amerike, ili jednoostavno kada radimo van kancelarije.
- Airmail – tražio sam aplikaciju koja će mi omogućiti da imam jedan inbox za sve mejl naloge koje koristim, kao i da isključim Conversation view, kako se ne bi desilo da propustimo mejl od korisnika jer ima isti Subject kao neki drugi mejl, te je izbor pao na ovu aplikaciju. Sledeći koji ću testirati je Polymail jer ga nekoliko mojih prijatelja koristi i zadovoljni su kako im obavlja posao.
Project Management & Product
- Trello – ranije smo koristili Trello na poslu, sada ga pretežno koristimo u privatne svrhe. Vrlo je intuitivan i ima neverovatno široku upotrebu, a to najbolje oslikava njihova sekcija Inspiration Boards.
- JIRA – za organizaciju posla u GoDaddyju koristimo Atlassian alate.
- Confluence – još jedan Atlassian alat, za dokumentovanje procedura i sastanaka.
- Full Story & Google Analytics – kombinacija ova dva alata, uz interno praćenje statistika pomaže da razumemo potrebe i navike korisnika u okviru našeg proizvoda.
- InVision – omogućava da diskutujemo UX međusobno i sa korisnicima pre nego što zapravo krenemo sa implementacijom.
- Okta – Povezuje sve aplikacije koje koristimo na poslu na jedno mesto.
Ostalo
- Google Calendar – zahvaljujući notifikacijama koje dobijam uspevam da ne zaboravim koji sastanak i koja obaveza me očekuje u kom trenutku.
- Google Docs – sve što je potrebno da se podeli i uređuje sa kolegama pišem u Google Docsu, dok za pisanje svojih beleški koristim Notes u okviru iOS-a/macOS-a, ili jednostavno papir i olovku ako sedim za svojim stolom.
- Flipboard & Buffer – ranije (dok je postojao) sam koristio Zite, ali nakon ujedinjenja sa Flipboardom sam odlučio da napravim nalog i sada mi predstavlja “pametni agregator sadržaja” za teme koje me zanimaju. Tu je i Buffer jer imam običaj da sve što pročitam, a voleo bih da sačuvam sebi i vratim se ponovo na isti tekst, objavim na Twitteru, te na taj način čuvam svoju kolekciju zanimljivih blog postova.
- Google Chrome – gotovo uvek koristim Chrome kao pretraživač (osim za potrebe testiranja kada su svi upaljeni). Od ekstenzija tu su – Momentum, BuiltWith i IP Address and Domain Information.
- Sublime – omiljeni tekst editor koji uz ekstenzije možete prilagoditi svojim potrebama.
- Spotify – za slušanje muzike, dovoljno je da jednom u mesec dana budem prikačen na VPN, kako bi aplikacija uhvatila lokaciju van Srbije, a koristim virtualnu kreditnu karticu uz Entropay.