Kolektiva kupila berlinski Dealgecco, korak bliže cilju da postane najveća kompanija za e-trgovinu u ovom delu Evrope

Kako javlja Netocratic, Kolektiva je kupila Dealgecco, kompaniju baziranu u Berlinu i njenu platformu za B2B tržište ponuda. Ova akvizicija je posebno interesantna budući da je to kupovina jedne kompanije iz Zapadne Evrope od strane kompanije iz regiona. Kolektivin CEO Džefri Trajkl je još pre nekoliko meseci u izjavi za Startit najavio inovativne poduhvate i

Vukašin Stojkov
20/09/2012

Kako javlja Netocratic, Kolektiva je kupila Dealgecco, kompaniju baziranu u Berlinu i njenu platformu za B2B tržište ponuda. Ova akvizicija je posebno interesantna budući da je to kupovina jedne kompanije iz Zapadne Evrope od strane kompanije iz regiona.

Kolektivin CEO Džefri Trajkl je još pre nekoliko meseci u izjavi za Startit najavio inovativne poduhvate i sada se ove najave najvećeg igrača na ovom tržištu u Jugoistočnoj Evropi polako ostvaruju.

U izjavi koju smo dobili povodom ove vesti, Džefri nam objašnjava razlog za ovu akviziciju i prikazuje prednosti Kolektiva dobija iz ovog dogovora:

Kolektiva je izuzetno uzbuđena zbog naše akvizicije Dealgeccoa. Dealgecco će omogućavati Kolektivi da brzo skalira svoje mogućnosti da lansira prekogranične ponude i pomaže prodavcima, pružaocima usluga i međunarodnim brendovima da prošire područje koje pokrivaju.

Integrišući Dealgecco, sada imamo platformu kroz koju lako možemo da objavljujemo ponude i oglase u 10 zemalja, za preko 3 miliona Kolektivinih pretplatnika (sve iskusni onlajn potrošači), u regionu gde nije realizovan pun potencijal uvezane oglašivačke mreže.

Primera radi, ako McDonalds želi da pusti promociju ili testiranje novog proizvoda u Centralnoj i Istočnoj Evropi, Kolektiva može da kreira mehanizme za oglašivanje i realizaciju ponuda, te da objavama dosegne 70% onlajn populacije ovog regiona, ili da usko cilja samo one korisnike koji kupuju u okviru mreže.

Pored ovoga, akvizicija Dealgeccoa omogućava Kolektivi da napravi još jedan korak ka tome da postane najveći sajt za e-trgovinu u Jugoistočnoj Evropi, naročito u vertikali putovanja.

Kolektiva je trenutno jedina kompanija za dnevne ponude koja u Srbiji, primera radi, može da ponudi posetiocima konstantan, stabilan priliv fenomenalnih ponuda za putovanja koja su prikupljena iz 60 zemalja u našoj ekskluzivnoj mreži.

Ovo znači da će Kolektiva imati najbolje ponude za putovanja, van ikakve sumnje. Za domaće hotelijere, avio-linije i turističke objekte, mi smo jedina lokalna kompanija koja može da adekvatno ponudi mušterije iz preko 60 zemalja koji će popuniti njihove kapacitete, bez rizika, po ceni vezanoj za akciju.

Iako industrija dnevnih ponuda u svetu nije onoliko uzbudljiva kao u danima najvećeg hajpa oko Grupona, u regionu se definitivno, kao što smo već bili primetili, dešavaju veoma interesantne stvari – nastavite da pratite Startit za nove interesantne razvoje na ovom tržištu.

Vukašin Stojkov

Objavio/la članak.

četvrtak, 20. Septembar, 2012.

IT Industrija

🔥 Najčitanije