IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Kompanija je tokom 2020. izmenila svoj proizvod i počela da pruža lokalnim organizatorima aktivnosti mogućnost da koriste platformu za prodaju ulaznica, upravljanje zalihama i marketing.
Tokom prethodne godine, kompanije iz industrije turizma su pretrpele velike gubitke. Međutim, stiže nam pozitivna vest da je Klook, kineska platforma koja omogućava korisnicima iz Azije da organizuju i rezervišu putovanja u inostranstvu, iza koje stoji Fond SoftBank Vision, uzela investiciju od 200 miliona dolara.
Nakon što je u prva tri meseca pandemije izgubila milione rezervacija, ova kompanija je odlučila da izmeni svoj proizvod i počne da pruža lokalnim organizatorima aktivnosti mogućnost da koriste platformu za prodaju ulaznica, upravljanje zalihama i marketing. U Singapuru, Hong Kongu i na Tajvanu, gde mere ograničenja zbog Kovida-19 postepeno popuštaju, Klook je izjavio da je zabeležio povećanu potrošnju na lokalne aktivnosti, a rezervacije su dostigle nivo od pre pandemije.
Najpopularnija strategija poslovnog rasta u 2020. godine je upravo pivot. Pandemija je uticala na mnoge kompanije, koje su morale da se prilagode novonastalim uslovima. Prema istraživanju softverske platforme za preporuke GetApp, od marta meseca 92 odsto malih preduzeća u SAD-u odlučilo je da adaptira poslovne modele, bilo uspostavljanjem virtuelnih usluga, lansiranjem novih linija proizvoda ili ciljanjem drugačije baze klijenata.
Izvori: Tech Crunch, pivot tokom pandemije
Objavio/la članak.
četvrtak, 28. Januar, 2021.