IT Industrija
![](https://startit.rs/wp-content/themes/startit/assets/iti/logo.svg)
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Marija Janjušević i Ana Pajković udruženim snagama stoje iza Kidstera — mobilne aplikacije preko koje ćete uskoro moći da se oslobodite gotovo novih stvari koje su vaša deca brzo prerasla.
Deca brzo rastu, a roditeljima nagomilana garderoba, obuća i igračke, koji postanu višak za nekoliko meseci, stvaraju glavobolje, a troškovi za nove potrebne proizvode su beskrajni. Ana Pajković i Marija Janjušević, dve mlade mame iz Beograda, su došle na ideju da tehnologijom reše problem sa kojim se i same susreću.
Nakon što su ideju validirale brojnim razgovorima sa drugim roditeljima, u februaru 2015. na našoj Startap akademiji pokreću Kidster — startap kompaniju čiji je glavni proizvod mobilno prodajno mesto namenjeno svim roditeljima koji imaju decu od 0 do 10 godina.
Marija kaže da je problem nagomilavanja dečijih stvari nešto sa čime se suočavaju roditelji širom sveta, a primera radi, u SAD godišnje se potroši 50 milijardi samo na dečiju garderobu, a 20% toga ode na korišćenu odeću. U Americi za te potrebe već postoji aplikacija totspot.me, i nalikuje onome što Kidster radi. Konkurencija, u obliku prodajnih mesta na vebu postoji i u Evropi. Kidster se razlikuje po tome što će biti mobile-only i globalno dostupan.
Kidster će se lako koristiti — transakciju počinjete od fotografisanja predmeta koji želite da prodate, određivanja cene i upisivanja odgovarajućeg opisa. Ukoliko se neko zainteresuje za vaš proizvod, javiće vam se direktno i tako nastaviti dalje korake u kupovini – sve preko mobilnog telefona.
Plaćanje robe odvijaće se preko PayPala, a za kupce u Srbiji postoji i opcija kupovine licem-u-lice, koji će omogućiti lično preuzimanje i zaobilaženje onlajn plaćanja. Osnovni biznis model iza ovoga zasniva se na preraspodeli određenog procenta od svake transakcije koja se obavi preko platforme. No, postoje ideje kako bi model mogao da se izmeni dodavanjem različitih usluga korisnicima. Tim ne čeka da se aplikacija pokrene kako bi počeli da pružaju vrednost – pronalaze način da na tržište uđu kroz pružanje kvalitetnih infomacija:
Trudimo se da svim budućim korisnicima pružimo i neku dodatnu vrednost kroz naše nedeljne biltene, svojevrsne MVP-jeve, Beograd Za Decu, koji već ima 5000 pretplatnika, Seattle For Kids i Brussels For Kids, u kojima roditelji dobijaju raznorazne korisne informacije o dešavanjima za decu u njihovom gradu.
Koliko su tržište i koncept obećavajući pokazuje i to što je fond StartLabs uložio seed kapital u naredne korake — dostupnost aplikacije u Srbiji, a potom i ulazak na tržišta Evrope i SAD.
Kada je reč o investiciji u Kidster, privukao nas je tim. Devojke su veoma posvećene proizvodu i vrlo strastveno su pristupile izazovima sa kojima se susreću. Počele su dobrim metodama i pre nego što su napravile prvi korak, već su imale bazu potencijalnih kupaca. To je pokazalo da imaju veliki potencijal i da se kreću u dobrom pravcu.
Naši ciljevi su uvek isti, a to je da sa svakim timom radimo redovno i intezivno. Cilj nam je da postanu uspešan startap koji će plasirati svoj proizvod na globalnom tržištu i koji će dovoljno brzo da poraste.
Marija i Ana su prošle i našu Startap akademiju.
S obzirom na to da nam je obema ovo prvi startap, tamo smo naučile sve osnove neophodne za pokretanje i funkcionisanje jednog preduzeća, upoznale smo mentore koji nam izlaze u susret savetima za sva pitanja na koja nailazimo u razvoju. Takođe imamo veliku podršku ljudi sa Akademije za sve što nam je potrebno.
Poznajući Anu i Mariju sa ovog programa primećujemo solidan potencijal ideje budući da pokazuju jednu od najbitnijih vrlina za koju nam se čini da je neophodan preduslov uspeha: upornost i zdrav fokus na trakciju.
Pored ogromne ambicioznosti same ideje i ogromnih izazova koji im predstoje, još jedan veliki izazov dvema preduzetnicama je i odsustvo tehnološke kompetencije u timu. Ukoliko ste kompetentni u ovoj sferi, a projekat vam deluje interesantno i perspektivno, možete im se javiti na oglas za ko-osnivača.
Kidster traži trećeg ko-osnivača i CTO-a — pogledaj oglas.
Objavio/la članak.
utorak, 30. Jun, 2015.
Haris Mustafić
četvrtak, 16. Jul, 2015.
Postoji veliki broj sličnih aplikacija, među kojima su i ThedUp, Yerdle, Kidizen itd. A još veći broj platformi. U svakom slučaju, sve najbolje Mariji i Ani, samo naprijed!