Karijera u Customer Service-u ⁠— Drugi Customer Service Meetup u novosadskom Startit Centru

Drugi Customer Service Meetup će se održati u utorak, 10. septembra u 18 časova.

Jelena Voćkić - 20. Avgust, 2019.

Drugi Customer Service meetup će biti u formi panel diskusije u kojoj će učesnici govoriti o tome kako je tekao put njihove karijere od prvog susreta sa Customer Service-om do danas.

Među panelistima će biti Miha Ambroz iz Databox-a, Vladimir Kravić iz Content Insights-a, Ivana Marković iz Rendered Text-a i Miloš Mihaljević iz GoDaddy-ja. Oni će podeliti svoja dosadašnja iskustva u poslovanju i priče o tome šta sve karijera u CS-u nosi sa sobom, kao i kako vide zaposlene u ovoj oblasti u budućnosti. Prisutni će biti u prilici da čuju u kojim sve pravcima karijera u CS-u može da ide, ali i kako odlučiti da li je određeni pravac pravi izbor za vas. Nakon panela, planirano je da se ostavi prostor za postavljanje pitanja i networking.

Kome je namenjeno okupljanje?

Okupljanje je namenjeno svima koji vide sebe u Customer Service-u i žele da razviju karijeru u ovoj oblasti bez obzira na to da li se već bave ili tek žele da počnu da se bave ovim poslom.

Ko su učesnici?

Miha Ambroz je Customer Success Specialist u kompaniji Databox. Tokom svoje karijere, radio je kao profesor engleskog, videograf, glavni urednik, SaaS menadžer za podršku i marketing menadžer. Poreklom je iz Ljubljane, ali je živeo u Pragu, Beogradu i sada u Novom Sadu. U kompaniji Databox svakodnevno pomaže korisnicima u korišćenju njihovog proizvoda, ali se takođe bavi i marketing metrikama.

Ivana Marković je zaposlena u kompaniji Rendered Text kao Customer Support Manager. Ona je svoju karijeru započela u prosveti da bi se nakon tri godine preusmerila na korisničku podršku u IT industriji. Ta promena u karijeri je naizgled bila slučajnost, međutim, kasnije se ipak pokazalo da su je tu dovele i njene sklonosti, ambicije i profesionalna interesovanja koja su uvek u fokusu imala interes i dobrobit klijenata, kao i odnose sa klijentima.

Vladimir Kravić trenutno radi kao Client Support Lead u startapu Content Insights. Iz ove perspektive, kaže da je za njega to i najlogičnija pozicija, ali ga je tu dovelo decenijsko iskustvo na različitim poslovima u IT struci, uz splet nekih drugih znanja i veština koje nisu u direktnoj sprezi sa informacionim tehnologijama. Kao problem solver-u, nije mu bilo teško da se za kratko vreme prilagodi dinamičnom okruženju u kompaniji sa jedne, i svakodnevnim zahtevima ili problemima klijenata sa druge strane.

Miloš Mihaljević je zaposlen u kompaniji GoDaddy kao Team Lead/Supervizor podrške za ManageWP platformu. Kao nekadašnji veb developer, radeći sa klijentima pronašao je svoju strast u pomaganju ljudima sa različitim problemima vezanim za veb što ga je dovelo do firme Devana i pozicije Customer Happiness agenta. Danas vodi tim od 16 ljudi koji pomažu ljudima/agencijama širom sveta u održavanju njihovih WordPress sajtova.

Prijava

Drugi Customer Service Meetup će se održati u utorak, 10. septembra u 18 časova u Startit Centru Novi Sad (Miroslava Antića 2). Prisustvo na događaju je besplatno, ali je prijava obavezna putem ovog linka. Takođe prijava može da se izvrši i na meetup sajtu.