Kako svetske marketinške agencije motivišu članove tima koji rade od kuće

Mnoge kompanije traže načine da motivišu i podrže članove tima tokom krize koja je nastala zbog epidemije i rada od kuće. 

Tamara Milovanović
19/03/2020
rad od kuće

Iako je u IT industriji rad od kuće poznata i ne preterano egzotična stvar, poslodavci širom sveta ovih dana obraćaju značajnu pažnju na mentalno stanje zaposlenih u uslovima pandemije i za mnoge novog načina rada.

Kako piše Digiday, menadžeri nekih njujorških marketinških agencija su uposlili kreativnost i smislili načine da im tehnologija mogla da im pomogne pravljenjem onlajn pauze za ručak, društvenih aktivnosti, fitnes sesija ili happy hour–a.

Ono što nam zaista nedostaje su trenuci kada razgovaramo sa kolegama i pijemo kafu ili kada samo prođemo pored njihovog stola – to je ono čega sada nema, a što mi pokušavamo nekako da povratimo.

Spotify i joga treninzi za zaposlene

Jedna agencija svakog dana za svoje zaposlene organizuje popodnevnu petominutnu žurku sa posebnom Spotify plejlistom koja se održava preko Hangouts–a kako bi se povećao nivo energije.

Agencija Huge je svakog četvrtka organizovala pilates sesiju, koja se sada odigrava u istom terminu ali na Hangouts–u. Takođe su Huge100 događaj koji se sredom organizuje za vreme ručka preneli na Slack i kolege sada dele fotografije i video zapise o tome kako provode to vreme. 

Druge kompanije  organizuju treninge i joga vežbe preko Hangouts–a, šalju tegove za vežbanje na kućnu adresu ili organizuju takmičenja u video igrama. Pobednik ima pravo da bira igru za sledeći dan. 

 

Dodatni primeri uključuju Zoom i Slack takmičenja u kojima pobednici dobijaju dostavu ručka po izboru. 

Tamara Milovanović

Objavio/la članak.

četvrtak, 19. Mart, 2020.

IT Industrija

🔥 Najčitanije