Produkt menadžerima, kao osobama odgovornim za proces razvoja proizvoda, gotovo ceo radni dan vrti se oko metrika. Definisanje uspeha, postavljanje ciljeva, postavljanje metrika, praćenje rezultata i donošenje odluka o daljem razvoju proizvoda.
Kako pravilno prikupljati i analizirati podatke o ponašanju korisnika, upotrebi proizvoda i njegovoj profitabilnosti je priča koju će doneti Jelena Joksimović, jedna od osnivača kompanije Uradi-zaradi. Ova priča će najbolje oslikati kako se to može primeniti na sve proizvode.
Radionica koja će biti održana ima za cilj da približi praktičnu upotrebu metrika u razvoju proizvoda, da na konkretnom primeru definiše metrike u zavisnosti od toga šta neko želi da sazna, tj. izmeri.
Opis radionice:
- Šta su metrike? (5 min)
- Kako definisati uspeh kroz metrike? (5 min)
- Kako izabrati metrike koje će biti praćene? (10 min)
- Vežba: Učesnici zajedno postavljaju metrike za jedan od proizvoda iz publike (10 min)
- Podela metrika na grupe (5 min)
- Koraci ka donošenju odluka putem podataka (10 min)
- Grupni rad: Svaki tim u odnosu na svoj proizvod postavlja grupe metrika koje će se pratiti (45 min)
- Grupna diskusija (10 min)
Cilj radionice je da se izađe sa konkretnim znanjem o narednim koracima koji se mogu primeniti na poslu kako bi se unapredio proizvod i lansirao u pravom smeru.
Prijava
Radionica će biti održana u Startit Centru Beograd (Savska 5) u utorak, 19. novembra, sa početkom u 18 i 30 časova. Prisustvo na radionici je besplatno, ali je prijava obavezna putem sledeće forme.