Kako je srpski tehnološki proizvod stigao iz Srbije u Ameriku? — meetup u Startit Centru Beograd

Događaj će biti održan 12. novembra sa početkom u 18 i 30.

Novi meetup beogradske Product zajednice biće održan u utorak, 12. novembra, u 18:30 časova u Startit Centru Beograd.

Na ovom predavanju biće reči o iskustvima u razvijanju proizvoda, sa fokusom na softverske proizvode koji za cilj imaju da se plasiraju na globalno tržište. Učesnici će imati priliku da vide kako jedna uspešna lokalna kompanija razvija i uspešno plasira svoj proizvod, kao i spisak od 100 stvari koje ne rade i bar desetinu stvari koje treba da probaju u svojoj organizaciji.

Meetup će pokriti sledeće, ali ne samo ove, teme:

  • Koliko je lakše/teže razviti i plasirati proizvod sa ove strane Atlantika?
  • Kako se boriti kao ausajder sa više od 400 konkurenata u industriji vrednoj četiri milijarde dolara?
  • Zašto je Product marketing verovatno najvažnija stvar u jednoj product kompaniji, ujedno i stvar u kojoj je većina kompanija slaba?
  • Kako Product menadžeri mogu da pomognu marketing i Customer Success timovima da budu bolji u svom poslu, akviziciji novih i zadržavanju postojećih korisnika?
  • Zašto je važno stalno biti u (Product marketing) kampanji?
  • Lokalizacija proizvoda i prioritizacija tržišta.
  • Biće samo načeta tema finansijskih KPI-eva u product menadžmentu sa fokusom na analizu troškova zasnovanih na mogućnostima.

Predavač

Bojan Rendulić je marketar, product menadžer, Head of operations, Customer Success profesionalac. Poslednjih 15 godina razvija proizvode i poruke oko proizvoda, kao i korisnička iskustva sa ciljem da zadovolji krajnje korisnike. Gradio je iskustva u startapima, velikim sistemima i brzo rastućoj tehnološkoj kompaniji.

Prijava

Događaj će biti održan u Startit Centru Beograd (Savska 5) u utorak, 12. novembra, sa početkom u 18:30 časova. Prisustvo na događaju je besplatno, ali je prijava obavezna putem sledeće forme.

Predstavljamo poslodavca
SAP-157x157-1.png

SAP

SAP je globalni lider koji se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje.

SAP se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje. Preko 4.800 organizacija u svim industrijama oslanjaju se na SAP rešenja u optimizaciji lead to money procesa, kako bi sklopili više dogovora za više novca, u rekordnom roku.

Milena Stojanović

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu